abene Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Microsoft har sluppet oppdateringer som blant annet skal føre til økt kompatibilitet med programmer - et problem som Vista sliter med. Les mer Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 En oppdatering for Vista som skal prøve å "lure" Windows til å tro at PC-en egentlig ikke kjører Vista, men en eldre Windows-versjon. Jaha!? Ja, det var jo en god løsning... Er det ikke bedre å jobbe med den faktsike kompatibiliten da i stede for å "fake"? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 To use this site, you must be running Microsoft Internet Explorer 5 or later. To upgrade to the latest version of the browser, go to the Internet Explorer Downloads website. If you prefer to use a different web browser, you can obtain updates from the Microsoft Download Center or you can stay up to date with the latest critical and security updates by using Automatic Updates. Jøss, dette er en forbedring fra sist jeg prøvde kombinasjonen Firefox og Windows oppdatering. Nå ble jeg positivt overrasket Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 En oppdateringen for Windows Media Format 11 SDK som skal fikse et problem med synkronisering av data med eksterne enheter Denne er tilgjengelig på xp også.. Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 DreamScene for Vista Ultimate ble også sluppet i går via Windows Update Lenke til kommentar
Amriden Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Når fikser de problemet med filkopiering av store mengder filer over nettverk mon tro? Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Når fikser de problemet med filkopiering av store mengder filer over nettverk mon tro? 8151121[/snapback] Savner den jeg også. Skal ikke klage hvis det kommer en oppdatering av noe slag slik at XP-driverne til raid-kontrolleren på hovedkortet mitt fungerer igjen heller. Triste saker at 875-kortet til MSI ikke støtter Vista.. latterlig rett og slett! Lenke til kommentar
ekm Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Når fikser de problemet med filkopiering av store mengder filer over nettverk mon tro? 8151121[/snapback] Ja er det noen som skjønner hvorfor det tar nesten like lang tid å "beregne" plass og tid som selve overføringen? Det har for lengst blitt det største irritasjonsmomentet her i gården med Vista foreløpig Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Har nå testet Vista 64 noen kvelder, og er ikke fornøyd. Prøvde FEAR Comat hadde maks 28 Fps (8800gts320mb c2d 2.6ghz) bootet opp XP 130fps på samme innstillingene. Ellers føler jeg at maskinen/programmer "henger" litt hvis jeg multitasker. Skal leke noen kvelder til, før jeg tester ut 32 versjonen. Annen positiv til, kanskje dx10 var en skjermsparer av solsystemet, på XP når en passerer diverse planeter er fps i xp nede i 17fps, mens her kruset det av gårde i 200+++fps! Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Når fikser de problemet med filkopiering av store mengder filer over nettverk mon tro? 8151121[/snapback] Ja er det noen som skjønner hvorfor det tar nesten like lang tid å "beregne" plass og tid som selve overføringen? Det har for lengst blitt det største irritasjonsmomentet her i gården med Vista foreløpig 8151407[/snapback] Vista er ikke så framtidsrettet der, alt som har noe med nettverksdrev å gjøre fungerer suboptimalt. Det er ihvertfall min erfaring. Dålrig ytelse, også på mindre mengder filer. Ellers håper jeg denne kompabilitetspatchen funker på en god del programmer. AtW Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Når fikser de problemet med filkopiering av store mengder filer over nettverk mon tro? 8151121[/snapback] Ja er det noen som skjønner hvorfor det tar nesten like lang tid å "beregne" plass og tid som selve overføringen? Det har for lengst blitt det største irritasjonsmomentet her i gården med Vista foreløpig 8151407[/snapback] Mener jeg ser det samme i tidligere versjon av Windows også? Bruker man explorer til å kopiere med står den og henger kjempelenge om det er mange filer som skal kopieres. Bruker man derimot xcopy via konsollet begynner kopieringen med en gang... Lenke til kommentar
arnomd Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 (endret) Autopatcher har lagt ut oppdateringspakker også til Vista her: www.autopatcher.com Kanskje noen av dere har nytte av mine erfaringer med Vista og Office 2007 + litt attåt: Vedlagt. + oppdatert her: www.arno.daastol.com/computing/VISTAoffice2007.html VISTAoffice2007.html Endret 14. mars 2007 av arnomd Lenke til kommentar
ketle Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 At andre softwareselskaper er treige med å komme med skikkelige drivere til Vista er jo ikke MS sin feil. Bra at de da prøver å gjøre noe med det. Lenke til kommentar
oddy Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 (endret) Ingen som har registrert at Microsoft faktisk kom med en relativt stor release igår, nemlig SP2 for Windows Server 2003 og XP Pro X64 Edition........ http://support.microsoft.com/?kbid=914961 Endret 14. mars 2007 av oddy Lenke til kommentar
oddy Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Og her her bugfix listen for x64 SP2 http://support.microsoft.com/kb/914962 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå