Gå til innhold

Battlefield 2142 Er Genialt!


Anbefalte innlegg

Vel, jeg må si at jeg er uenig med trådstarter. BF2142 er ikke genialt, heler ikke nyskapende eller spesielt bra.

 

Jeg har selv spilt det ganske lenge og rundet spillet (ble general). Etter noen få minutters spilling kommer det frem at noe mangler eller har gått galt. Hva da? En brukbar motor. BF2142 har fra starten av vært preget av ett manglende poengsystem og mange andre stygge feil. Man har kunnet hoppe gjennom vegger og surfe opp i luften på drones. Poengsystemet er noe som garantert har vist sin svakhet helt fra starten, spillere kunne få 500+ poeng i løpet av ett minutt kun ved å fly over fiendens titan, i tilleg kunne flere lett få poeng ved å fly bort fra slagmarken.

 

Nei, BF2142 er hverken genialt eller spesielt morsomt. Det preges av for mange feil og DICE gjør lite for å bedre det.

 

 

beklager det litt stil aktige språket, jeg har Norsk tentamen imorgen og øver :p

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En brukbar motor. BF2142 har fra starten av vært preget av ett manglende poengsystem og mange andre stygge feil. Man har kunnet hoppe gjennom vegger og surfe opp i luften på drones. Poengsystemet er noe som garantert har vist sin svakhet helt fra starten, spillere kunne få 500+ poeng i løpet av ett minutt kun ved å fly over fiendens titan, i tilleg kunne flere lett få poeng ved å fly bort fra slagmarken.

Nei, BF2142 er hverken genialt eller spesielt morsomt. Det preges av for mange feil og DICE gjør lite for å bedre det.

8423858[/snapback]

Er enig i at det er mye bugs og dritt, men noen av de verste er hvertfalll forsøkt fjernet. Såvidt jeg husker ble feks. den exploiten du nevner med å fly over fiendends titan (og bytte seteplass)for å få vanvittige poengsummer, fjernet i den første patchen.

Men er enig i at feks. gfx-engine'en ikke fremstår som spesielt mye utviklet, om noe i det hele tatt, i forhold til forgjengeren.

 

 

Det er hundre tusener av tusener som har kjøpt spillet og som koser seg med spillet så selvfølgelig tar du fullstendig feil..

Så siden tusener på tusener begår mord og koser seg med det så må jo dette også bety at mord er genialt & flott. :roll:

Lenke til kommentar
En brukbar motor. BF2142 har fra starten av vært preget av ett manglende poengsystem og mange andre stygge feil. Man har kunnet hoppe gjennom vegger og surfe opp i luften på drones. Poengsystemet er noe som garantert har vist sin svakhet helt fra starten, spillere kunne få 500+ poeng i løpet av ett minutt kun ved å fly over fiendens titan, i tilleg kunne flere lett få poeng ved å fly bort fra slagmarken.

Nei, BF2142 er hverken genialt eller spesielt morsomt. Det preges av for mange feil og DICE gjør lite for å bedre det.

8423858[/snapback]

Er enig i at det er mye bugs og dritt, men noen av de verste er hvertfalll forsøkt fjernet. Såvidt jeg husker ble feks. den exploiten du nevner med å fly over fiendends titan (og bytte seteplass)for å få vanvittige poengsummer, fjernet i den første patchen.

Men er enig i at feks. gfx-engine'en ikke fremstår som spesielt mye utviklet, om noe i det hele tatt, i forhold til forgjengeren.

 

GFX motoren er jo bare en litt forbedret version av BF2 sinn. Jeg er mest overasket over at DICE ga ut spillet slik det var, det lignet jo bare en stor public beta 2. Ved utgivelsen av Northern Strike er det klart at profitt er prioritert over spillbarhet.

 

btw, trenger jeg å nevne hvor mange ganger jeg har mistet knife kills pga vidunderlig hit reg? :ph34r:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Da har jeg et spørsmål egentlig, jeg har prøvd det, var med litt under demoen før spillet kom ut, men hvordan funker det med ranks her, trenger du å enten være uber god med rifla og kunne skyte folk i huet på vært skudd nesten uten å dø selv for å kunne få nok poeng til å stige i rankene?

 

Jeg syns BF2 har et unødvendig høyt krav for at du skal stige i ranker, virker som du må gi bort livet ditt akkurat som du gjør når du spiller wow feks.

Lenke til kommentar
Da har jeg et spørsmål egentlig, jeg har prøvd det, var med litt under demoen før spillet kom ut, men hvordan funker det med ranks her, trenger du å enten være uber god med rifla og kunne skyte folk i huet på vært skudd nesten uten å dø selv for å kunne få nok poeng til å stige i rankene?

 

Jeg syns BF2 har et unødvendig høyt krav for at du skal stige i ranker, virker som du må gi bort livet ditt akkurat som du gjør når du spiller wow feks.

8546577[/snapback]

Poeng i 2142 handler ikke om å være god, men om å whore mest! Det som er lettest å få poeng med er walker og andre kjøretøy, men trengs ikke skills. Om du ønsker å bli god i spillet så spiller agressivt, med standard våpen uten å whore. Da blir man best. Enhver kan whore med walker, uansett hvor høy noob faktor han har.
Lenke til kommentar
Joda, BF2142 er ikke så galt det. Bare synd de føkka opp spillet med patch 1.25, den hverken virker eller er nødvendig så congrats til DICE som har verre programmerere enn Microsoft. det sier litt :wallbash:

8546513[/snapback]

Hva var det DICE fucka opp i siste patch? Syns den siste patchen er best jeg.
Lenke til kommentar

Hvordan oppfører BF2142 seg i forhold til BF2? Jeg forsøkte betaen av 2142, ble ikke særlig imponert, men jeg har mer lyst til å vite om de faktisk klarer å gjøre spillet særlig stabilt, selv med en så gjennomprøvd spillmotor.

 

BF2 ble umulig å spille for meg etter 1.2-patchen.

Lenke til kommentar
Hvordan oppfører BF2142 seg i forhold til BF2? Jeg forsøkte betaen av 2142, ble ikke særlig imponert, men jeg har mer lyst til å vite om de faktisk klarer å gjøre spillet særlig stabilt, selv med en så gjennomprøvd spillmotor.

 

BF2 ble umulig å spille for meg etter 1.2-patchen.

8549039[/snapback]

 

2142 kjører i min erfaring mer stabilt med mindre lag og crashes en i BF2.

Lenke til kommentar

Hva er effikivitets-merkene til? får jo en hvert 5 min som sniper når man dreper 10 stykker på 10 skudd uten å dø. Er der bare en poeng boost?

Synnes det går fort med rank, 5 unlocks første gang jeg startet spillet.

Skuffende med 3 skudds magasin,iallefall når man ikke alltid dør av 1 skudd.

Lenke til kommentar
Hva er effikivitets-merkene til? får jo en hvert 5 min som sniper når man dreper 10 stykker på 10 skudd uten å dø. Er der bare en poeng boost?

Synnes det går fort med rank, 5 unlocks første gang jeg startet spillet.

Skuffende med 3 skudds magasin,iallefall når man ikke alltid dør av 1 skudd.

8599633[/snapback]

 

merkene gjir deg carrer points som gjør at du får unlocks fortere. i 2142 får man også career points av badges og ribbons. de har ingen verdi utover det, men det er jo gøy å samle på de.

Lenke til kommentar

Finnes det noen cheats som punkbuster ikke finner og isåfall hvordan skal man si ifra? Flere spillere har drept 90 stykker og dødd 0 ganger selv om man finner spilleren og tømmer 1 magasin i hode hans bakfra dør han ikke men reiser seg opp tar frem kniven går bort og dreper meg mens jeg holder på å tømme magasin 2 i hode hans.

Lenke til kommentar
Finnes det noen cheats som punkbuster ikke finner og isåfall hvordan skal man si ifra? Flere spillere har drept 90 stykker og dødd 0 ganger selv om man finner spilleren og tømmer 1 magasin i hode hans bakfra dør han ikke men reiser seg opp tar frem kniven går bort og dreper meg mens jeg holder på å tømme magasin 2 i hode hans.

8607154[/snapback]

 

Ja det finnes dessverre, i BF2 hadde vi et par sånne også, men det er ikke mye igjen av de nå tror jeg, har hvertfall ikke sett noen på en stund, det er hele tiden 3rd party programmer som lages for å bypasse punkbuster sin sikerhet.

 

Eneste måten å komme seg unna de der, er å spille på servere som har en admin, de pleier som regel å kicke idioten som ikke klarer å spille den rette veien ut.

Men det er ikke mange servere med admins på må jeg si, hvertfall ikke i BF2.

 

Uansett, Punkbuster kommer jo med oppdateringer til tider de også som burde hjelpe på en god del.

 

Uansett, jeg har opplevd det å tømme magasinet i huet på en fyr uten at han falt i det hele tatt, han løp rett bort å tok meg med kniv....surt, men sånn er det dessverre, er ikke mye man får gjort med det, hvis ingen andre enn du har mistanke om en cheater på en server så er sjangsen liten for at noen kicker ham, hvis alle skriker ut, ja da blir ofte personen kicket og/eller bannet på livstid.

Lenke til kommentar
Finnes det noen cheats som punkbuster ikke finner og isåfall hvordan skal man si ifra? Flere spillere har drept 90 stykker og dødd 0 ganger selv om man finner spilleren og tømmer 1 magasin i hode hans bakfra dør han ikke men reiser seg opp tar frem kniven går bort og dreper meg mens jeg holder på å tømme magasin 2 i hode hans.

8607154[/snapback]

jeg spilte en titan runde og så der hvor det kommer opp hvem som var best med hva, der var det en fyr som hadde 357 kills!

Hvordan er det mulig lurer jeg på?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...