Gå til innhold

Battlefield 2142 Er Genialt!


Anbefalte innlegg

Helikopter flyvingen er jo borte i 2142. Tok bort veldig mye for meg iallefall.

Den kjipe etterkommeren til helikopteret i 2142 er jo bare latterlig enkelt å flyve.

8159505[/snapback]

 

alle som ikke likte å spille helikopter setter i hvert fall pris på at man slipper å bli konstant voltat av udødelige ting som flyr i luften som man ikke kan gjøre noe med.

 

virker som de fleste bestemte seg for å ikke like battlefileld 2142 fra før det kom ut.

gameplay messig er i hvert fall 2142 mer gjennomtenkt å balansert, men folk må få lov til å mene hva de vil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Helikopter flyvingen er jo borte i 2142. Tok bort veldig mye for meg iallefall.

Den kjipe etterkommeren til helikopteret i 2142 er jo bare latterlig enkelt å flyve.

8159505[/snapback]

 

alle som ikke likte å spille helikopter setter i hvert fall pris på at man slipper å bli konstant voltat av udødelige ting som flyr i luften som man ikke kan gjøre noe med.

 

virker som de fleste bestemte seg for å ikke like battlefileld 2142 fra før det kom ut.

gameplay messig er i hvert fall 2142 mer gjennomtenkt å balansert, men folk må få lov til å mene hva de vil.

8159574[/snapback]

 

Du tok ordene ut av min munn :thumbup:

Lenke til kommentar
Helikopter flyvingen er jo borte i 2142. Tok bort veldig mye for meg iallefall.

Den kjipe etterkommeren til helikopteret i 2142 er jo bare latterlig enkelt å flyve.

8159505[/snapback]

Er det noe som var enkelt i BF2 så var det jo å spille fly/heli! Etter svært liten tid med trening kunne man rett og slett totaldominere alt og alle. I BF2142 er det mye vanskeligere å spille effektivt med fly-farkostene.

Dersom du er ute etter helikoptere som er teknisk vanskelige å fly så bør du heller spille "Desert Combat" modden til BF1.

Disse krevde faktisk endel innsats for å kunne kontrolleres godt. Både BF2 & BF2142 er jo fullstendig barnemat i sammenligning.

Lenke til kommentar
Er Battlefield 2142: Northern Strike bra?

Eller er det "helt" likt BF2142?

8166079[/snapback]

Har hvertfall fått stort sett positiv mottagelse etter det jeg har fått med meg. Inneholder kun vinterkart med ett nytt spillmodus og nye unlocks og et par nye kjøretøy.

Endret av Vice
Lenke til kommentar
Er Battlefield 2142: Northern Strike bra?

Eller er det "helt" likt BF2142?

8166079[/snapback]

Har hvertfall fått stort sett positiv mottagelse etter det jeg har fått med meg. Inneholder kun vinterkart med ett nytt spillmodus og nye unlocks og et par nye kjøretøy.

8166093[/snapback]

 

Ok.. Bra at det kommer nye maps, begynner å bli nokså lei av de andre.

Og et nytt spillmodus er heller ikke så dumt :thumbup:

Lenke til kommentar
Er Battlefield 2142: Northern Strike bra?

Eller er det "helt" likt BF2142?

8166079[/snapback]

 

Det er vel verdt de 80 kronene det koster. Tre gode kart, hvorav iallefall to har muligheten for å spille Titan, og alle sammen støtter Assault Lines (den nye modusen). Du kan også bruke de nye unlockene også på de gamle kartene.

 

Men selvsagt, det er bare mer av det samme.

Lenke til kommentar
Kommer Battlefield 2142: Northern Strike ut i butikkene, eller MÅ man laste det ned?

 

Du kan forhånsbestille det på zailor.no og gamezone.no. De får det inn 29.mars, jeg tror det vil koste litt over 100 kroner inkludert frakt fra disse to nettbutikkene. Play.com selger det til 9.49 euro inkludert frakt, det er vel ca. 80 kroner. De hadde spillet på lager i går, men jeg tror de er midlertidig utsolgt nå. Jeg tror forresten at play.com kun selger en kode.

Endret av Kake24
Lenke til kommentar

Jeg har ikke spilt BF siden BF1942, det var jo et kult spill, men BF2142 er helt fantastisk syns jeg. Har problemer med og ikke sitte foran pcen for og spille. Litt hekta kanskje, går muligens litt utover karakteren på skolen, men gøy? Å JA!!!

Northern Strike er en helt grei tillegspakke. Mere av det gode :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg har ikke spilt BF siden BF1942, det var jo et kult spill, men BF2142 er helt fantastisk syns jeg. Har problemer med og ikke sitte foran pcen for og spille. Litt hekta kanskje, går muligens litt utover karakteren på skolen, men gøy? Å JA!

Northern Strike er en helt grei tillegspakke. Mere av det gode  :thumbup:

8186738[/snapback]

Har du prøvd BF2, prøv det også, og se om du har forandret menig da...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...