nextri Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Har sittet i 14 timer nå og prøvd å få til mitt nye mini3 kamera. I Begynnelsen klarte ikke windows å instalere driverene til camera. men etter ny instalering av XP, gikk det til slutt. Driverene instalerte seg greit og alt så ut til å skulle fungere. Jeg valgte "hent bilder fra kamera eller scanner" i mapppen Mine Bilder. Da fikk jeg opp Video Capture, som fungerte greit (bortsett fra dårlig lys). Så gikk jeg inn i Photoshop for å ta inn bilder jeg hadde tatt med kamera. Valgte import fra Mini3 og fikk da opp denne meldingen. Video Capture virker, men ikke å laste inn minnet i kamera. Kabelen er i, så det er ikke problemet. Noen som har råd eller har samme problem? Har prøvd å finne nyere drivere fra mustek.com, men finner ikke drivere til mini3, bare mini2. [ Denne Melding var redigert av: nextri på 2002-12-11 16:59 ] Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Kameraet må være slått på for at det skal kunne overføre bilder. (Du er ikke den første som irriterer seg/klør seg i hodet av dette. Rart mustek ikke har gjort noe med det. Det har fulgt alle kameraene siden den første gsmart'en) Lenke til kommentar
nextri Skrevet 20. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2002 Hadde som sagt sittet i 14 timer, så jeg har nok prøvd det meste. Slått den bådde av og på før jeg satt i ledningen, fikk det til nå, men måtte instalere Win2k! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå