Gå til innhold

PS3 has over 1200 compatible PS2 titles

Toreal

Anbefalte innlegg

Tyske Cynamite har fått PAL PS3 noen dager før release og testet en del PS2-spill.

# God of War

# MGS 2: Sons of Liberty

# MGS 3: Snake Eater

# Shadow of the Colossus

# Guitar Hero 2

# Prince of Persia: The Two Thrones

# Okami

# GTA: Liberty City Stories

# Eragon

# Final Fantasy X-2

# Ratchet & Clank 3

# Lumines Plus

Kun Eragon fungerte. 1 av 12 spill det.

kilde

8151955[/snapback]

Det her har blitt svart på i en annen tråd. De bruker ikke firmwaren som gjør at ps2 spill skal fungere. Prøv å spill uten strømkabel på xbox360, oj faen det vil ikke fungere. Samme når du ikke har firmewaren som gjør at ps2 spill skal fungere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Innlegget hans var om hvorfor en skulle ønske å spille PS2/PSX spill på en PS3, brukte bare Platinum-spill som eksempel. Kan godt redigere innlegget til å si fire-fem obskure titler fra QXL om du føler det er mer trådrelevan

Endret av Cryovat
Lenke til kommentar
Tyske Cynamite har fått PAL PS3 noen dager før release og testet en del PS2-spill.

# God of War

# Shadow of the Colossus

# Guitar Hero 2

# Okami

# Eragon

# Final Fantasy X-2

# Ratchet & Clank 3

# Lumines Plus

kilde

8151955[/snapback]

Den testen var utført på PS3 uten den PS2 chipen og med en gammel firmware. Derfor fungerte kun 1 spill

Lenke til kommentar
PS: Linuxguru, du prøvde Resistance: Fall of Man på en 360? WoW, sjokkerende at det ikke fungerte, for ikke å nevne de andre PS3 titlene du nevner :p

8151261[/snapback]

Ja, jeg vet. XBox360 har virkelig elendig bakoverkompabilitet. Det fremgår jo klart av testen min!

8151576[/snapback]

Screenshot or it didn't happen! Vet at slike onde linux folk som deg tilber Satan og sprer onde slemme rykter om vår frelser, Bill Gates!

Men, ser selv ikke problemet. 360'n sin liste over BC spill var jo ikke storslagen til å begynne med den heller :p

Lenke til kommentar
2500 pal titler, og så langt fungerer 1200 av dem. og tallet vil øke. Hvordan det er en hån mot noen skjønner jeg ikke. Gå å spill litt Wii, Bear.

8151659[/snapback]

Dvs at 1300 titler ikke funker med PS3 noe som jeg anser som en hån mot gamere som har PS2 og vurderer å oppgradere, men som nå får slengt i trynet en usikkerhet om at deres spill de kjøpte i 2001 kanskje ikke vil funke på PS3 fordi Sony har dunka litt for mye i bryste igjen.

Og mine preferanser av konsoll kan du holde utenom denne diskusjonen, om du har noe imot mitt konsollvalg kan du sende meg en PM så skal jeg skrive den ut og stappe den der sola aldri skinner. Så mye bryr jeg meg om angrepene dine.

Lenke til kommentar
2500 pal titler, og så langt fungerer 1200 av dem. og tallet vil øke. Hvordan det er en hån mot noen skjønner jeg ikke. Gå å spill litt Wii, Bear.

8151659[/snapback]

Dvs at 1300 titler ikke funker med PS3 noe som jeg anser som en hån mot gamere som har PS2 og vurderer å oppgradere, men som nå får slengt i trynet en usikkerhet om at deres spill de kjøpte i 2001 kanskje ikke vil funke på PS3 fordi Sony har dunka litt for mye i bryste igjen.

Og mine preferanser av konsoll kan du holde utenom denne diskusjonen, om du har noe imot mitt konsollvalg kan du sende meg en PM så skal jeg skrive den ut og stappe den der sola aldri skinner. Så mye bryr jeg meg om angrepene dine.

8152029[/snapback]

Jeg dør inni meg. 1200 titler. La oss si du har 100 titler, som så og si er stortitler på ps2. De vil fokusere på stortitler. Da vil jeg tro flesteparten av de fungerer.

Men så tenker jeg. Hvis han da har en ps2 med 100 titler, hvorfor ikke spille på den. Hvorfor i HELVETE zevs-jesus-satan skal man kjøpe en 6000 kr maskin for å spille spill fra 2001. Ta deg sammen, vær så snill.

BC er et pluss. Det skal ikke være en grunn for å kjøpe en ny konsoll. Er vel det som ligger i begrepet next-gen. De bruker vel mer tid på å utvikle stortitler for ps3.

Endret av henrikr
Lenke til kommentar

Og hva med 360 sin BC, den er ræva. Hadde 8 xbox spill som var stortitler, 3 av de fungerte ved launch.. Hopp i havet bear

kjøper jeg ps3 for å spille ps2 spill? nei vet du hva jeg gjør da? jeg gjør noe så sykt som å kjøpe en ps2....

Endret av henrikr
Lenke til kommentar

dakar bear! Nei, var ikke noe angrep mot dine preferanser av konsoll. Mente bare at du kunne gå å spille litt/eller noe annet, i stedet for å trolle alle ps3 trådene. Til å mislike sony sterkt så er du sinnsykt mye innom alle ps3 trådene for å spre om deg med ditt misnøye over store stygge sony.

Lenke til kommentar

# God of War

# Shadow of the Colossus

# Guitar Hero 2

# Okami

# Eragon

# Final Fantasy X-2

# Ratchet & Clank 3

# Lumines Plus

kilde

8151955[/snapback]

Rød = Har spillene og det fungerer

Blå = Har ikke spillene og vet ikke om det funker

Lenke til kommentar
Og hva med 360 sin BC, den er ræva. Hadde 8 xbox spill som var stortitler, 3 av de fungerte ved launch.. Hopp i havet bear

8152061[/snapback]

Ja 360's BC var elendig og MS fikk mye kritikk for det. Samtidig skrøt folk av at PS3 ville være mer kompatibel med eldre spill. Da er det vil ikke vanskelig å forstå hvorfor Sony får kritikk, eller??

Lenke til kommentar

8152061[/snapback]

Ja 360's BC var elendig og MS fikk mye kritikk for det. Samtidig skrøt folk av at PS3 ville være mer kompatibel med eldre spill. Da er det vil ikke vanskelig å forstå hvorfor Sony får kritikk, eller??

8152077[/snapback]

PS3 er mer kompatibel enn MS ved launch... Men 360 fikk kritikk for det etter launch. Her sitter fanboysa og kaller det et hån mot gamere når de ikke en gang har prøvd hvilke spill som faktisk fungerer.

HVOR LATTERLIG ER IKKE DET?

Endret av henrikr
Lenke til kommentar

# God of War

# Shadow of the Colossus

# Guitar Hero 2

# Okami

# Eragon

# Final Fantasy X-2

# Ratchet & Clank 3

# Lumines Plus

kilde

8151955[/snapback]

Rød = Har spillene og det fungerer

Blå = Har ikke spillene og vet ikke om det funker

8152069[/snapback]

Og du har en amerikansk PS3 :thumbup:

Lenke til kommentar

8152061[/snapback]

8152077[/snapback]

PS3 er mer kompatibel enn MS ved launch...

8152089[/snapback]

Det får vi vite ved launch. Ikke nå, ikke i morgen, men 23. mars.

Lenke til kommentar
Jeg dør inni meg. 1200 titler. La oss si du har 100 titler, som så og si er stortitler på ps2. De vil fokusere på stortitler. Da vil jeg tro flesteparten av de fungerer.

Men så tenker jeg. Hvis han da har en ps2 med 100 titler, hvorfor ikke spille på den. Hvorfor i HELVETE zevs-jesus-satan skal man kjøpe en 6000 kr maskin for å spille spill fra 2001. Ta deg sammen, vær så snill.

8152052[/snapback]

er helt enig.

På spillene til en ps2 står det at det er laget for ps2, ikke ps3.

Jeg for min del syntes det er idiotisk at ikke x360 har støtte for ps3 spill, og omvendt... :thumbdown:

Lenke til kommentar

Det finnes en tråd lik den her hver dag nå. Jeg oppfordrer alle (også meg selv) til å gå inn i seg selv og tenke over hva som blir sagt. Det kommer snart en ny konsoll inn i norske hjem og det skal egentlig alle være glad for. Det fører til økt konkurranse som igjen fører de bedre spill for oss, gamerne. Noe som vi burde være veldig glad for.

Det virker nesten som diverse fanboys er redd for at ps3 skal komme hit til norge og ødelegge. Dette var et koselig, morsomt forum som inneholdt intellektuelle mennesker. Nå oppfører vi oss som en gjeng apekatter, og det syntes jeg det må bli en slutt på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...