Ozelot Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Hvem skal jeg forholde meg til hvis mine Crucial-brikker har så mye feil at jeg ønsker å benytte meg av garantien ? Crucial har livstidgaranti på sine minnebrikker, men komplett har vel ikke det. Lenke til kommentar
Matsols Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Da leverer du dem til komplett regner jeg med. Husk at du også har rettigheter i henhold til forbrukerkjøpsloven. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Crucial gir deg livstids garanti på di brikkene og ikke komplett. Lever di til komplett du så fixer det seg nok. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 (endret) minnebrikker = 5års reklamasjonsrett uansett. Jeg ville forhørt meg med komplett. De er fullt klare over garantivilkårene på varene de selger (bør iallefall være) og vil sannsynligvis ta hånd om deg. Om ikke tar du kontakt med crucial direkte. Har opplevd at du får bedre support om du tar direkte kontakt med produsent vs butikk i noen tilfeller (OCZ har vel vært kjent for å hente og sende med budbil i enkelte tilfeller). Endret 14. mars 2007 av MrLee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå