Avean Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Er det bare meg som irriterer meg litt over at det virker som det er kun MAC som får de dødstøffe hvite designet på sine komponenter ? Jeg digger den hvite fargen og har to LCD skjermer som er krystallhvit. Synes det ser så futuristisk og nøytralt ut hehe. Men komponenter som kabinett, tastatur og mus har jo ikke hvit farge. Er som regel grått som blir det nærmeste man kommer. Det irriterer meg noe grenseløst egentlig. Lenke til kommentar
EspnV Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) Lian Li sine kabinetter er jo ganske stil fulle da.. får også tastatur som er hvit mn har ikke sett noen hvit mus Edit: Leif'n;) Endret 13. mars 2007 av EspN_1985 Lenke til kommentar
Hummbugg Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 kan jo prøve å få tak i et Packard bell iExtreme kabinett, disse var sånn glasert hvite ettersom jeg husker en god stund. ellers for å matche opp så anbefaler jeg JBL Creature høytallersystem. spiller bedre en de fleste minianlegg til mange lapper mer en de, ser helt syke ut... , og så er de i glasert hvit,svart eller "JuleRød" Glasert hvit Mus... .det har vi ikke sett enda... Lenke til kommentar
Avean Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2007 Logitech 540 er jo mus/tastatur som er beregnet for MAC men vil det fungere på PC ? Det er jo USB tilkoblinger så burde jo i teorien gå ? Er vel sikkert bare softwaren som ikke funker sånn at de ekstra knappene blir disabled. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Fungerer på PC også. Bruker det selv både til PC og Mac. Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Antec har jo dette som er hovedsaklig hvit, bortsett fra fronten. Mener og huske at jeg har sett et kabinett fra Antec som var helt hvit med dør. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2007 Fungerer på PC også. Bruker det selv både til PC og Mac. 8152212[/snapback] Ingen utgave med tråd ? Irritabelt at den er trådløs. Musen suger sikkert til gaming Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Hva med å kjøpe tastatur å mus fra apple store? De funker på pc også. Lenke til kommentar
bjorn.e Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Aopen har da hvite kabinetter, men gjerne mer barebones orientere, dog de får plass til alt eg vil ha (unntatt et kick-ass full-height grafikkkort, men på den positivie siden blir det mer jobbing og mindre spilling av slikt) Har to XC Cube MZ915 stående i den hvite hylla mi - men resten er sort. Det ser bra ut, det høres bra ut (lenge leve pentium-m på desktopen!) men, om Logitech hadde lansert et hvitt ultraflatt tastatur - i samme finnish som det sorte eg har nå, så hadde eg nok vurdert det - blir ikkje helt det samme med matt farge når resten er happy-shiny Lenke til kommentar
Avean Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2007 På utkikk etter Big Tower som er hvitt ja, og ikke krem Commodore 64 hvitt Har 2x Samsung 960BF skjermer i Hvit pianolakk Får kjøpe noe tastatur i det minste fra apple butikken, men musene de har er dessverre altfor dårlig. Ser ikke ut som det finnes noen hvite kabinett heller, eneste er vel Alienware som har kabinetter i fin hvit finish. Men sykt dumt de ikke selger BARE kabinettene. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 (endret) Razer har ihvertfall hvit gamer mus.. Finner mange andre hvite i Prisguiden.. Edit: er også hvite kabinetter fra f.eks In-win, Compucase, Antec, 3rsystem, Aopen, Addtronics........... Endret 14. mars 2007 av nahojdat Lenke til kommentar
steveak Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Eller du kan lakke selv. Ikke verre enn å finne et kabinett med det designet du synes er riktig, kjøpe lakksprøyte til 3-400 kroner, låne naboens kompressor, gå til en billakkforhandler og kjøp en dæsj grunning, litt slipepapir, samt en boks hvit lakk + en boks klarlakk. ->Demonter de eksterne delene som vil synes -> Rens dette først med rødsprit, puss over med slipepapir -> støvsug -> rens en gang til med rødsprit eller noe sånt -> på med et grunningsstrøk eller to -> tørke -> pusse over med slipepapir for å fjerne ujevnheter og sørge for god heft for lakken -> støvsug forsiktig -> tørk over med rødsprit -> lakk første fargestrøk forsiktig i jevne bevegelser med sprøyta -> vent til første strøk er berøringstørr -> på med andre lakkstrøk -> vent til berøringstørr (15min ca) -> på med første klarlakkstrøk -> vent til berøringstørr -> på med andre klarlakkstrøk - La tørke (par dager minst). Voilá! Etter at det nye, unike, pianohvite designkabinettet ditt nå er tørt og fint, kan du polere det for et ennå bedre og varig resultat. :-) Og så kan du jo kjøpe tastatur og mus på apple store eller gå for logitechs mac-tastatur. All white. Er det bare meg som irriterer meg litt over at det virker som det er kun MAC som får de dødstøffe hvite designet på sine komponenter ? Jeg digger den hvite fargen og har to LCD skjermer som er krystallhvit. Synes det ser så futuristisk og nøytralt ut hehe. Men komponenter som kabinett, tastatur og mus har jo ikke hvit farge. Er som regel grått som blir det nærmeste man kommer. Det irriterer meg noe grenseløst egentlig. 8149449[/snapback] Lenke til kommentar
saivert Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) Anbefaler 3R Systems sitt R240 kabinett. Dette får du i både svart og hvitt. Hjemmeside til produktet Kjøp det på Microplex Ellers hadde et Lian Li kabinett sendt til profesjonell lakkering vært knall! Perlemorshvitt f.eks? Endret 20. mars 2007 av saivert Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Det var pent det hvite kabinettet saivert. Har du det selv? Lenke til kommentar
wildcat Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Dell selger hvite kabinetter på en del av modellene sine. Men sender med standard kjipt svart og hvit mus . Lenke til kommentar
andylove Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Antec har jo dette som er hovedsaklig hvit, bortsett fra fronten.Mener og huske at jeg har sett et kabinett fra Antec som var helt hvit med dør. 8152306[/snapback] Hvordan kan du poste et slikt kabinett når trådstarter spør etter noe som ligner på dette ?? Bare lurer, for det er jo ikke i nærheten engang... Og jeg må hive meg på denne her, egentlig burde tråden hete "det ultimate design kabinettet", for jeg sliter med å finne noe som bare er PANG (!), dette må jeg ha! Liker de myke linjene og kabinettet i seg selv som Apple har på sine Mac PRO. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå