papirvann Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 jeg har vanskelig for å bli gald i folk, og det skylles nok oppveksten min hvor jeg lærte å holde kjeft, lyve stenge ting inne/ute(er ikke sikker) de eneste personene som jeg virkelig bryr meg om er broren min og søstern min, er litt glad i foreldrene mine, men er også VELDIG forbanna på dem. det er vldig få ganger jeg kan snakke med dem uten å krangle. hva kalles slike folk og er det noe å gjøre med det? Lenke til kommentar
allyse Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) Et godt ord på følelseløse er "Usympatiske" vil jeg si Endret 13. mars 2007 av allyse Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 ungdom er vel et annet ord som passer .. ta det med ro, det ordner seg. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Bastard Uttales bæstørd Lenke til kommentar
aklla Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 kynisk kan vel også brukes... Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Psykopat er vel det rette ordet. Currently, psychopathy is defined in psychiatry as a condition characterised by lack of empathy or conscience, and poor impulse control or manipulative behaviours. Empatiløs er vel et annet. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 jeg har vanskelig for å bli gald i folk, og det skylles nok oppveksten min hvor jeg lærte å holde kjeft, lyve stenge ting inne/ute(er ikke sikker) de eneste personene som jeg virkelig bryr meg om er broren min og søstern min, er litt glad i foreldrene mine, men er også VELDIG forbanna på dem. det er vldig få ganger jeg kan snakke med dem uten å krangle. hva kalles slike folk og er det noe å gjøre med det? 8149426[/snapback] Ta det med ro, det går nok over. Normalt å være litt opprørsk, i den alderen. (Du får tilgi meg, at jeg antar at jeg vet alderen din). Kanskje det er "empati", du tenker på? Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Er ikke apatiske folk følelsesløse? Lenke til kommentar
McDouch3 Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Er ikke apatiske folk følelsesløse? Apatiske er ikke nødvendigvis følelsesløse de bare viser det ikke.. om jeg ikke tar helt feil Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Er ikke apatiske folk følelsesløse? Ser på apatisk som følelsesløs. Lenke til kommentar
wetass_ohyes Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Går misantrof an? Hvis du ser veldig bredt på det? Lenke til kommentar
edds Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Misantrof er vel ett par hakk sterkere uttrykk. Da snakker vi jo direkte negativt menneskesyn, eller? Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) apati (s.) [-en,-er,-ene] sløvhet, ufølsomhet, likegyldighet Krangling og sinne er ikke et tegn på likegyldighet, snarere tvert imot. Om du ønsker virkelige svar på hvorfor du føler apati overfor folk utenfor din familie men samtidig er glad i og krangler med din familie og hvordan å løse det bør du nok ta kontakt med en psykolog. Hvorfor denne tråden er i Religion, Filosofi og Livssyn er jo en annen ting, hører vel mer til under helse eller samliv-seksjonen Endret 26. november 2007 av Trynemjoel Lenke til kommentar
MRN Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Psykopat er vel det rette ordet.Hm... Trodde psykopater hadde nok av følelser, jeg? Lenke til kommentar
edds Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Psykopat er vel det rette ordet.Hm... Trodde psykopater hadde nok av følelser, jeg? Nope. Det som kjennetegner en psykopat er vel mangelen på empati, om jeg har forstått det rett. Lenke til kommentar
Naranek Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Nope. Det som kjennetegner en psykopat er vel mangelen på empati, om jeg har forstått det rett. Det som kjennetegner psykopater er manglende evne til medfølelse. Empati er kun evnen til å skjønne hva andre føler. Psykopater er gjerne gode på det, de bare bryr seg ikke om hva offerene sine føler, og utnytter det til egen fordel. Lenke til kommentar
freerun Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Emo eller bygger. Står ikke emo for emotional? tror det er litt skivebok i så fall. Lei at alt som ikke er normalt blir kalt emo. Snakk med en psykolog. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå