Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) AnimeReactor Community har nok en gang samlet stemmer for å gi ut priser til de beste animer for hver sin sjanger. Noen av forumets medlemmer har blant annet vært med å bygd opp den store anime databasen AniDB Og som en effekt av dette så står hver "Award" i infoen til animen i databasen. Selv bruker jeg listen av vinnerne, for å forsikre meg at jeg har fått med meg årets nyheter. Jeg anbefaler at andre folk gjør det samme AnimeReactor Community Awards - 2006 Hvis du lurer på hvordan stemmingen, nominering etc. fungerer så er det mer info her: An insight into the nomination process [2006] Håper dere finner nytte av listen og at dere får glede av årets animer Endret 13. mars 2007 av Slettet+5432143541 Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) Jeg har enda ikke fått sett Eureka seveN, Mushishi eller Black Lagoon.. Tydlig at det er på tide at jeg får sett dem nå da.. Ellers så¨er det kanskje litt synd at Fate\stay night, Death Note og Zero no Tsukaima ikke fikk noen priser... Endret 13. mars 2007 av ZanZel Lenke til kommentar
akan Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Eureka seveN og Mushishi er gode serier den jeg ikke har sett som virket litt bra var Higurashi no Naku Koro ni også må jeg få ut fingeren og få sett Black Lagoon, men har hatt det altfor travelt i det siste Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Hehe, PLUTSELIG var det en del anime å se, manga å lese (ser ikke en eneste anime uten å lese mangaen etterpå). Men ærlig talt, Eureka seveN har jeg sett, slappfisker Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Eureka seveN og Mushishi er gode serier den jeg ikke har sett som virket litt bra var Higurashi no Naku Koro ni også må jeg få ut fingeren og få sett Black Lagoon, men har hatt det altfor travelt i det siste 8153489[/snapback] Black lagoon er å anbefale, bra serie med en av de voldligste damene i anime verden Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Har sett rundt 14 epsioder av Black Lagoon. Herlig! Skal ta ein meir grundig titt pa listene nar eg kommer heim fra jobb. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 (endret) Etter det jeg har sett så: Suzumiya Haruhi no Yuuutsu (The Melancholy of Haruhi Suzumiya): Det er en grunn til at denne har fått 6 priser! Se den Ikke dømm den første episoden, den er laget så episodene er hulter til bulter, men er utført på en utrolig bra måte. Nyt disse 14 episodene Mushishi: Finfin animasjon og fantastiske historier, anbefaler denne også. Higurashi no Naku Koro ni: En serie som jeg forhåndstemplet som en typisk loli/ecchi/kawaii serie, men alt jeg trodde fikk jeg slengt tilbake i fjeset og fikk istedet servert en jævla bra serie! NHK ni Youkoso! Bra historie og animasjon. Kul og original. Black Lagoon: 1 sesong var bra, men etter dette så synes jeg det blir litt for dårlig. Hachimitsu to Clover II: Bra drama anime, obs!: se Hachimitsu to Clover I først. Ouran Koukou Host Club: Morsom litt random serie, som jeg tror man må ha litt spesiell smak for å like, jeg fant den morsom til tider. Death Note: c'mon.. Kongeserie Du sitter i "L" stil på stolen din og venter på neste episode etter du er hekta Endret 15. mars 2007 av Slettet+5432143541 Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 (endret) Enig kaysindre, The Melancholy of Haruhi Suzumiya er BRA (best), rett og slett. Men *kremt*, "lide" seg gjennom første episode?! Er du helt kosmos i hodet eller, den er jo g-e-n-i-a-l (jaffal etter at en har sett serien og kommer tilbake til den, det var kanskje poenget, men..). Mi-Mi... MikuruBEEEAM!! >_< Fy flate, ler meg ihjel. Endret 14. mars 2007 av Motoko Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Når du sier det så så jeg faktisk aldri førstepisoden etter jeg hadde sett de andre Takk for tipset, skal se den igjen! Lenke til kommentar
akan Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Digget første episode kyon passer så jævlig bra som forteller Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 "Blah-blah-blah..." "Huh, you want me to hold this?" ... "You mustn't fire on people, it's dangerous and..." "Huh, you want me to fire?" ... Ratatatatatata! "EEEEEEEEH!" :!: :!: :!: Men har nå nesten 30 GB av animeen som vant en eller flere priser, som laster ned... Har vært litt opptatt med gamle klassikere Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Har sett 8-9 episoder av Melancholy of Haruhi Suzumiya til no. Syns ikkje dette var noe å hoppe i taket for utifra det eg har sett enda egentlig Absolutt severdig, heilt greit liksom. *se videre* Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Huh, jeg har hoppet i taket så mange ganger for Suzumiya at det begynte å bli en pain. Yuki Nagato Har begynt på Kanon - fikk pris for beste nybegynner av juryen. Synes den er veldig bra. Passer meg godt å se, men hovedpersonen minner alt for mye på Kyon fra Suzumiya. Dog, oppførselen og personligheten er HLT annerledes. Kanskje vat det med vilje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå