Mato Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 når en tråd fløttes fra en forumkategori som ikke teller med på innlegges telleren og til en kategori som teller innlegg , blir da innleggene i tråden tatt med antall innlegg eller er det kun nye poster i tråden som blir talt med ? som eksempel kan jeg nevne Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden som er blitt flyttet fra OT-baren til Mote og velvære . er bare noe jeg lurer på , og funker det tilsvarende når tråder flyttes andre veien ? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Jeg tror ikke de gamle telles med ved flytting. De gjorde i hvert fall ikke det når Samfunnskategorien ble opprettet. Har en del tusen innlegg i PRS som aldri ble med på telleren. Dette var en beslutning forumstyret tok. Ikke vet jeg grunnen til det. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Ingenting blir talt på nytt når en tråd flyttes. Nye innlegg vil "telle" dersom tråden blir flyttet til en "tellende" kategori, eldre innlegg forblir utalte. Adminene må kjøre en "omtell"-funksjon for at den skal telle innlegg på nytt. Var iallefall slikt forrige gang jeg sjekket rundt, sannsynligvis pga ytelse. Tviler på det har endret seg. Lenke til kommentar
Snirfle Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Stemmer som Blib sier. Det krever en aktiv handling hvis man skal telle postene. Den er ganske server-intensiv, så det er noe som egentlig aldri blir gjort. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2007 kunne vært gøy vis serveren hadde en recount av alle innleggene poengløst . garantert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg