ScratchMyTail Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Tenkte bare jeg skulle ta å dele mine prosjekter med dere siden alle andre gjør det, tar gjerne imot tilbakemeldinger. Mine prosjekter: 1.ScratchMyTail.com blog. underkonstruksjon/nedlagt 2.InfuriatE.org blog osv. ganske nedlagt prosjekt. 3.Gallery, AJAX/PHP basert galleri. Nyeste pågående prosjekt -ScratchMyTail Lenke til kommentar
Runar Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Interessant design du har valgt på InfuriatE.org, selv om jeg ikke helt likte av innholdet var helt til venstre. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 1. Fargene var ikke pene og passet ikke til hverandre. Klarer ikke å se igjennom disse fargene om siden er satt opp pent eller ikke. 2. Dette var pent, men som poster over meg her sier så detter det litt mot høyre, men pent oppsett. Om du hadde slengt siden mer til venstre hadde det nok blitt enda bedre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 InfuriatE.org ser ikke helt oppegående ut i IE. Tror ikke det er meningen at den skal se slik ut som jeg ser den her. Interessant tilnærming, though. Lenke til kommentar
Stian Jacobsen Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Side 1: Alt for lys og gyselige farger Side 2: Alt for mørk, men høvelig bra design Side 3: Har ingen kommentarer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå