NevroMance Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) Hei. Sitter og lurer på å kjøpe meg en 4GB Creative Zen V Plus, men har da noen spørsmål angående dette. 1) Hva er forskjellen på Creative Zen V plus og Creative Zen V?? 2) Har dere noe å utsette på den? 3) Er det mulig å bruke Linux mens en overfører sanger med denne? Takk for alle svar. edit 1:Fant nettopp ut at den bruker MTP som, etter hva jeg så på wikipedia, er lagd av Microsoft. Så tror jeg har funnet svaret på 3, nemlig nei. Jaja, kan leve med det hvis spilleren ellers er god. edit 2: Har dere forresten noen andre forslag til en 4GB spiller som helst er mulig å bruke i linux. iPod er uansett helt uaktuelt. Endret 13. mars 2007 av NevroMance Lenke til kommentar
snarius Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) Zen V Plus har radio og kan spele av videoar. EDIT: Eg veit ikkje om Linux har PnP-støtte for spelaren, men det burde få med KZenExplorer (KDE) og Gnomad2 (Gnome). Det eg har å utsetje på spelaren er kort batterlevetid (15 timar ifølgje Creative) Endret 13. mars 2007 av Imperivm_Romanvm Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) Ok. 15 timer batteritid regner jeg med holder i massevis for meg, hvertfall hvis dette er, som jeg har lest, i praksis og ikke i teorien. Så hvis dette er eneste som kommer opp til i morra blir det nok fort en Creative Zen V Plus til meg i morra Var koselig å se det trolig gikk i GNU/Linux også Endret 13. mars 2007 av NevroMance Lenke til kommentar
AleksanderA Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 kJøpte meg denne i forrige uke, og jeg utrolig fornøyd! Eneste er at det er litt kronglete å lage spillelister inne i spilleren, men det kan man også gjøre på dataen, så np! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå