HannibalChopsticks Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Jeg var inne på Papyrus.no i dag etter å ha hørt at de har noen glimrende mobil-tilbud. Og jeg er skeptisk. Nå vet ikke jeg hvordan prisene egentlig er på disse mobiltelefonene de har der, men lurer fælt på hvordan det er med evt. abnoment som følger med disse. Noen som har noe de kan si om dette? Mvh Stig aka DJ_Hidden Lenke til kommentar
hobol Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Prisene som står oppgitt er uten abb, går man inn på hver enkelt telefon så kan man velge hvilket abb man skal ha, enten fra Telenor eller Netcom, og prisene endrer seg etter hvilket abb. man skal ha. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Sjekk om prisen er med eller uten merverdiavgift (moms). Husker for en stund siden at den ble lagt til når du gikk til kassen. Lenke til kommentar
Bibben Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Har selv kjøpt en mobil fra Papyrus. Grei handel, og prisene står oppgitt MED mva i parantes. Skulle vel ikke by på de helt store problemer å se. Lenke til kommentar
myers Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Er en ganske ny butikk, men leste en test her om dagen....vg....dinside.no....husker ikke helt hvor, men papyrus var helt i toppen og anbefalt Lenke til kommentar
diamant Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Er en ganske ny butikk, men leste en test her om dagen....vg....dinside.no....husker ikke helt hvor, men papyrus var helt i toppen og anbefalt 8154358[/snapback] vg Lenke til kommentar
HannibalChopsticks Skrevet 17. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2007 Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå