Gå til innhold

Trenger hjelp til valg av mobiltelefon...

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har tenkt å kjøpe meg en ny telefon, men trenger litt hjelp... Vet ikke så mye om mobiler, men brukte malen deres.

Det jeg trenger er:

Funksjoner:

-Kalender: hadde vert fint

-GPRS: Ja.

-Email klient: Nei.

Form:

-Format: spiller ingen rolle

-Vekt: Ikke viktig.

-Sprut/støtsikker: spiller ingen rolle

Skjerm:

Fargeskjerm

-Størrelse på skjerm: Helst litt stor, ikke liten som på fks. Nokia 6610 og over 128x128 pixels oppløsning.

-Touchscreen: Nei.

Pris:

skal egentlig kjøpe med abbonemang men ikke for dyr.

Diverse:

-Merke: Helst nokia, har eid et par nokiaer og er veldig fornøyd med disse, men er fortsatt åpen for andre merker.

-Kamera: fint viss det hadde vert.

-Videokamera: fint viss det hadde vert.

-Symbian: trenger ikke.

-Infrarød port: Ja.

-Blåtann (Bluetooth): Ja- det må det ver.!!

-Minne: vet ikke

-Minnekort?: treng ikke det.

-MP3: ja.

-Triband: vet ikke.

-UMTS/3G: Nei.

-Wlan: Nei.

-GPS: Nei.

- Instant Messenger [Tjenester alá MSN etc.]: Nei.

-Radio: Nei.

-Bruksområder: Ringer litt og sender ganske mye SMS. tar ikke så utrolig mye bilder, så det betyr ikke alt, men har lyst på enn god mobil, som ikke er altfor dyr. ca 2000 kr maks. jeg har ikke tenkt til å ha en sånn veldig avansert mobil. en helt enkel takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har nettopp fått meg en god mp3 spiller, så den krever jeg ikke så mye av. det eneste var at jeg ville hatt en mp3 spiller til ringetoner, viss det sier dere noe. walkman mobilene har jeg ikke lyst på, men takk for forslaget.

Lenke til kommentar

Nokia 6131 er et godt tips, jeg er egentlig ikke fan av nokia og har ikke likt deres produkter i flere år. Men denne virker som en bra telefon. har kjøpt to stykk til mine foreldre i julegave og de er godt fornøyd.

Lenke til kommentar

jeg har sett først på nokia 6131, og den har ikke vert så galen. så har jeg sett på nokia 6288, der jeg har sett mye av det jeg har lyst på. det er nok denne mobiltelefonen som har vert det beste forslaget så langt. jeg har enda ikke bestemt meg, så det er bare å kome med flere forslag. takk for alle forslag!

Lenke til kommentar

for å si det sånn, så har jeg tenkt å kjøpe en mobil med abbonemanget netcom young talk, så utenom det så vil jeg ha ein telefon som da anten koster 1 krone eller opp til nokre hundre. er det da noen telefoner som dere kan anbefale?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...