frostbitten Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) The Darkness, of course, is different than Riddick or Alien. It's a comic book universe starring a really pissed off character who isn't an angel, but rather a mafia thug, a stone cold killer, who inherits this incredible power. But Starbreeze not only gets the comic book, it sucks in the comic's essence and exhales it into polygonal form with perfect clarify, direction, and style. If they gave awards for best opening sequences, Starbreeze would win every single time. LINK. Edit: Liten leif. Edit2: Topic endret. Endret 13. mars 2007 av frostbitten Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Kommer til ps3 også så du burde fikse topic. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2007 Nå gjelder denne previewen X360, så jeg følte det var passende. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Take-Two Offers 20 Games for PS3: http://ps3.ign.com/articles/746/746575p1.html Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Nå gjelder denne previewen X360, så jeg følte det var passende. 8148571[/snapback] Ja men historie og gameplay er da akkurat det samme hvilken versjon. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Take-Two Offers 20 Games for PS3:http://ps3.ign.com/articles/746/746575p1.html 8148578[/snapback] Gode nyheter Nordoelum, men ikke helt on topic? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Fra link: Highlighting the list is Grand Theft Auto IV, which ships on October 16, 2007. Other high-profile games include L.A. Noire and The Darkness. The newly released NBA 2K7 and NHL 2K7 were part of Take-Two's 20-count. 2K games has at least eleven more games in the hopper, including Major League Baseball 2K7, The Bigs, NBA 2K8 and NHL 2K8. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2007 Da er topic endret slik at alle forstår hva det dreier seg om. De som er interessert i spillet kan jo diskutere litt om det. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Ja! Det høres ut som ett morsomt spill. De videoene vi har sett viser jo nye nytt i forhold til vanlige fps Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 noen som vet om det vil komme en demo på marcedplace i år? Lenke til kommentar
Toreal Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) Det gjør det sikkert, spillet slippes vel 18mai hvis jeg ikke husker feil. Hvis dette kan måle seg med riddick, er det et sikkert kjøp for meg Endret 13. mars 2007 av Toreal Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2007 Spillet virker såpass nytenkende og morsomt at jeg tror det blir kjøpt uansett. Spesielt multiplayer-delen høres interssant ut: While the single-player game was pretty fun, the Multiplayer game was hilarious. Up to eight players can vie on either system, and players can play traditionally or use their Darkness Powers to transform into Darklings. These foul creatures swipe at and annoy you. But they can be dodged, since their leaps are like Olympic athlete long jumps that can't be altered in mid-air. You'll get power-ups of health and armor, as well as new weapons to wield. But it was switching to the Darklings, shimmying up walls, and lying in wait for any suckers, that was the most enjoyable aspect of the multiplayer game. Lenke til kommentar
alexandermcloughlin Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Etter å ha lest den previewen så fikk jeg helt sykt lyst på the Darkness Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Har lenge savnet skikkelig galmannsvold innen FPS/sjangeren. Dette her ser ut til aa by paa mye av den sorten. Med Riddick i minnet, som etter min meining var ett av de beste spillene aaret det kom saa gleder meg meg veldig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå