Arne Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) Hei! Eg vurderer å kjøpe meg ein ny musikkspelar, men intil vidare ville eg prøve å få iPod Nanoen min (1. gen) til å kjøre rockbox. Eg fylgjer anvisninga, men når installeringa er ferdig, vert han ikkje kjend igjen, og batteriet er tomt. Han vil ikkje starte, og han vil ikkje kople seg til pcen. Koplar eg han i skjer det ingenting. Takk for snare råd!! Usaklege innlegg som "det er jo berre skrot, kast han", kan de spare dykk for. EDIT::: Vær så snill og svar så raskt de kan, eg er i ein nødssituasjon! Endret 13. mars 2007 av Arne Lenke til kommentar
Arne Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2007 Er det ingen her som veit kva eg kan forsøke å gjere? Eg treng verkeleg å få han til å virke no, eg har vore eit døger utan iPoden min. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 17. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2007 (endret) Eg har no klart å fikse det. Var ikkje så rart at ingen hadde nokon gode råd å gi meg. Problemet er vel ganske spesielt... Etter eit par døger starta spelaren når eg slo han på, og då brukte eg sånn ca 2,43 nanosekunder på å kople han til pc'en, slik at han ikkje skulle slokne. Så fekk eg vekk det dritet. Med Venleg Helsing Arne PS:::Post raportert, morderator kan stenge. Endret 17. mars 2007 av Arne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg