Zappza Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Hei! Skal koble en TV til skjermkortet mitt (XFX 7800GS eXtreme AGP) gjennom S-Video, men jeg driveren finner ikke TVen. Hva kan jeg gjøre? Kjører siste driver 100.65. Takk for svar Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) reknar med du har starta maskina på nytt.. men det har iallefall vore ein knapp "force tv detection" i tidlegare konrollpanel. du kan jo prøve å finne den. er ikkje sikker på kor den er. edit: får du fåresten bilde før windows har starta? Endret 13. mars 2007 av Semikolon Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) Har starta maskinen på nytt og prøvd å huke av for Force TV-Dectection uten hell. edit: Det har jeg ikke sjekket. Skal prøve nå. Endret 13. mars 2007 av Zappza Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2007 Huh, nå funka det plutselig. Sikkert jeg som tabba meg ut =) Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 hehe, det skjer tilogmed den beste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå