Gå til innhold

Forumtreff i Bergen - Bli med du og!

Snorre

Hvor skal treffet holdes?  

95 stemmer

1. 1. Hvor skal treffet holdes?

• T.G.I Fridays
      10
    • Dolly Dimples
      2
    • Peppes Pizza
      7
    • Stragiotti
      4
    • Hjemme hos noen? (dersom noen kan stille sitt hjem til disposisjon)
      12
    • Jeg skal ikke på treffet, men vil stemme likevel.
      60

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi tar det som det kommer! Om det blir sol eller regn, vind eller skygge! Men dere kan jo gå på Stragiotti. Det er en superdigg og billig pizzarestaurant med ekte italiano kokks ser'u så der burde dere definitivt gå da ser'u ser'u. Så kan jeg nå være til litt hjelp seru ser'u! Saluttknall :ohmy:

Lenke til kommentar
Oppdaterer du egentlig førsteposten Orresnei, eller er det så få påmeldte?

8218133[/snapback]

Jeg har oppdatert den med de som har sendt meg PM om påmelding som det står beskrevet i førsteposten. Alle som ønsker å melde seg på må sende pm med mobilnummer og helst navn også da. Noen har sågar vist interesse, men de vil ikke bli ført opp på listen over påmeldte, med mindre de melder seg offisielt på.

Lenke til kommentar
Wuhuu.

Bare en uke igjen nå ^^

8222208[/snapback]

Oh yeah. Kan bli artig dette her. Men vi må finne ut endelig lokasjon for dette hersens treffet. Er folk fortsatt sultne på TGI? Eller skal vi kanskje ta det en annen plass. En annen ting å tenke på er jo hva man skal gjøre etterpå ol!

Lenke til kommentar

Setter snart opp en poll om hvor vi skal ha treff! Dersom folk mener det mangler noen alternativer må de gi beskjed!

Følgende alternativer har jeg kommet fram til:

T.G.I Fridays

Peppes Pizza

Dolly Dimples

Hjemme hos noen? (Hvis noen stiller bolig til disposisjon)

Skal ikke på treffet, men vil stemme alikevel.

Lenke til kommentar
Høres bra ut.

Da burde du oppdatere første post.

Siden vi har en dato. xD

8230267[/snapback]

Da var første post oppdatert og poll lagt til. Jeg vil egentlig unngå Dolly Dimples da disse bruker jukseost, eller ostesubstitutt som det heter på fagspråket. Det vil si at de blander ost med potetmel, palmefett og andre tvilsomme saker. Jeg foretrekker ekte ost på pizzaen min!

Snorre :)

Lenke til kommentar

Stragiotti er eeeeever og forever det beste stedet dere kunne drømme om for der bruker de ekte ost på pizzaen pluss at du kan få all slags italiano mat der! Gå på stragiotti verdens feteste uteplass! Med rimelig pris og luksus og superservice og alt du kunne ønske deg. De har til og med litt svakt dempet irtaliano musikk der! Glem peppes, stragiotti, den beste plasssen, den rimeligste plassen.

Lenke til kommentar
Stragiotti er eeeeever og forever det beste stedet dere kunne drømme om for der bruker de ekte ost på pizzaen pluss at du kan få all slags italiano mat der! Gå på stragiotti verdens feteste uteplass! Med rimelig pris og luksus og superservice og alt du kunne ønske deg. De har til og med litt svakt dempet irtaliano musikk der! Glem peppes, stragiotti, den beste plasssen, den rimeligste plassen.

8230835[/snapback]

Du sier mange fine ord om denne plassen. Har denne resturant noen webside? Er det kanskje skrevet noen anmeldelser av den? HVis du vet om noen kan du jo linke! Fører den opp i pollen jeg.

Lenke til kommentar
Jeg stemte nå stragiotti selv om jeg ikke skal på treffet jeg :D De har også herlige deserter der som tirramissu som er en himmelsk god og super deilig sjokoladekake fra italiens land! Du kan også få broshettta og vitløksbrød om du ber om det til forrett!

8233865[/snapback]

Din luring! :!: Stemte på T.G.I, men begynner å lure litt på om Stragiotti er et bedre valg. Hvor i Bergen er det denne fornemme italienske restaurant ligger?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...