Gå til innhold

Forumtreff i Bergen - Bli med du og!

Snorre

Hvor skal treffet holdes?  

95 stemmer

1. 1. Hvor skal treffet holdes?

• T.G.I Fridays
      10
    • Dolly Dimples
      2
    • Peppes Pizza
      7
    • Stragiotti
      4
    • Hjemme hos noen? (dersom noen kan stille sitt hjem til disposisjon)
      12
    • Jeg skal ikke på treffet, men vil stemme likevel.
      60

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stemmer ikke på noen av dagene siden jeg ikke aner hvilken jeg foretrekker.

Så lenge jeg ikke har vakt så stiller jeg. Har jeg vakt så får dere værsågod ta og møte på Haakonsvern, så skal Orresnei få lov å sitte i kanonen. :p

Lenke til kommentar
Nikon D50 med standardobjektiv + 55-200 zoom med makro fra 100-200.
Rolig no jente! Skal vi ikke heller holde oss til disse mobilkameraene? Blir jo urettferdig med det der speilreflekskamera, vi har jo ikke sjangs når det gjelder grisete detaljer på nattestid, enten det nå var snakk om spying, linselys, stygge grimaser.. etc.. hehehe
Lenke til kommentar

Stemte 30. siden Wh1te stemte den dagen. Eneste her inne jeg har truffet og han virker noenlunde normal(men heldigvis ikke for mye) og har den kuleste dialekten som er å finne i Norge. Forhåpentligvis har han litt mer variert humor enn de stadige dårlige insultsene til Steffy, som ser ut til å ta en Chevy Chase :p

Men jeg er egentlig ganske fleksibel når det kommer til dag.

Lenke til kommentar
Jeg vil vite hva etc i denne sammenhengen er (ikke si et cetera, for det vet jeg, jeg vil at listen skal fortsette).
.....enten det nå var snakk om spying, linselus, stygge grimaser.

- Listen fortsetter; dere kjenner jo oss gutter, vi skal jo gjerne tøffe oss, særlig med litt alkohol innabords og ender gjerne opp med håndbak, krok, eller annen kroppslig bryting, som gjerne ender opp med småhomofile bilder.. hehe, ellers, så pleier man jo alltid få verste tenkelige bilder tatt på fylla, kan jo være alt fra stående spying, kubbing i fosterstilling under vasken på badet med trakt i hånden, kubbing på toalettet, kubbing på pleien utenfor blokken på sommersnatta, (er jo IKKE sommer nå :ohmy: ), eller som på 20årsdagen min i Sverige -EN- -TO- -TRE- -FIRE- eller det å kle seg ut, hehe, som f.eks Darth Vader ..... fant ikke noe mer i farten.. :thumbup:

Ufattelig unødvendig info, men mobilkamera er det ikke
Liksom, ta det bilde eg har kubbet på toalettet. Takk GUD for at det var snakk om elendige fotografer og dårlige mobiltelefoner.. hehehe Endret av tjuetre
Lenke til kommentar

Derfor kommer jeg med speilrefleks, så er vi sikret mange og gode bilder.

Om noen skulle sovne diverse steder, skal jeg være på plass og fotografere begivenheten :)

EDIT: Snorre.. Dotten.. Wh1te og Jarmo.. Jeg er ikke 6. Mangler et ett-tall.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...