Gå til innhold

Forumtreff i Bergen - Bli med du og!

Snorre

Hvor skal treffet holdes?  

95 stemmer

1. 1. Hvor skal treffet holdes?

• T.G.I Fridays
      10
    • Dolly Dimples
      2
    • Peppes Pizza
      7
    • Stragiotti
      4
    • Hjemme hos noen? (dersom noen kan stille sitt hjem til disposisjon)
      12
    • Jeg skal ikke på treffet, men vil stemme likevel.
      60

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-Axby2kEH

Edit: Kan ikke den 14 jeg heller. :( sånn går det når man ikke sjekker kalender først

30. ftw

Endret av Slettet-Axby2kEH
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, men er det ingen annen dato som passer for folk, da? XD

Vi kan ta et mini-treff nå i helgen xD

8151704[/snapback]

Støttes... en trenger ikke se på det som treff en gang. Bare "hang out" liksom. :p

14 er noe jeg støtter.

30... jeg er i USA da

14 ftw!

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
14. april er så usaklig som det går an å få det. 30. ftw.

8152256[/snapback]

Helt enig. Den 14 er jeg vekkreist, og som den store pådriver for disse treffene må jeg jo få lov til å bli med. Jeg stemmer for den 30 jeg også!

Lenke til kommentar
Men da må du stryke meg Snorre, går ikke for meg å komme meg til Bergen den 30. Mars, jeg er lei meg.

8152630[/snapback]

Synd, men dersom dato forandres kan det jo hende.

30.? Yay =D

Da kan jeg meldes på i hvertfall.

8152648[/snapback]

Da slenger jeg deg opp på listen.

Da må TLZ og strykes. :\

Han er i USA da.

8152668[/snapback]

Synd. Vi får passe på å arrangere et treff ikke så lenge etter i mai en gang kanskje. :yes:

Lenke til kommentar

Fortvil ikke. Det kommer alltids nye forumtreff. Håper vi kan få arrangert et i mai/juni en gang. Så om man ikke får deltatt på dette kan man jo komme på neste.

Snorre :)

Edit :Dersom det skulle vise seg å være stor splid i når folk kan komme er det ikke verre enn at vi arrangerer to treff. Akkurat nå er det flere stemmer enn deltakere, noe som tyder på at "Jeg skal ikke på treffet, men vil stemme"-alternativet ikke hjalp mot at uvedkommende stemmer. Dermed må alle medlemmer som ønsker å være med sette opp en dato.

Lenke til kommentar

Aight.

Om det er mer ut på sommeren kan jeg sikkert overtale mamma til å lage en shitload med mat.

Mamma lager god mat (hun er kokk) så kan vi grille.

Tenker rett før skoleslutt. (Kan ikke være rett etter, da jeg er i Kr. Sand da.

Lenke til kommentar

Et lite tips! På det første forumtreffet i Bergen ble det tatt svært lite bilder. Eneste bildet jeg så her på forumet var bildet av min sjarmerende spyklatt. Dermed foreslår jeg at de som har mer enn mobilkamera tar med seg dette. Det kan nesten ikke bli for mye bilder, og jeg håper mange av dem dukker opp i den nye tråden jeg oppretter etter treffet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Njao, men det er faktisk gøyere å bli kjent med å folk enn å få sitte og få et kamera dyttet opp i trynet hver gang man snur seg :) Men kanskje greit å ta et par bilder ja.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...