Gå til innhold

Forumtreff i Bergen - Bli med du og!

Snorre

Hvor skal treffet holdes?  

95 stemmer

1. 1. Hvor skal treffet holdes?

• T.G.I Fridays
      10
    • Dolly Dimples
      2
    • Peppes Pizza
      7
    • Stragiotti
      4
    • Hjemme hos noen? (dersom noen kan stille sitt hjem til disposisjon)
      12
    • Jeg skal ikke på treffet, men vil stemme likevel.
      60

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf
Jeg foreslår at du endrer det tilbake til halv åtte, og sender PM om dette til de som skal på treffet :) Du har jo nr til de fleste også. Halv åtte er et mye bedre tidspunkt, åtte er litt seint og kaldt å sitte ute i mars :wee:.

8269679[/snapback]

Enig.

For seint å melde seg på?

8269708[/snapback]

Neida.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For seint å melde seg på?

8269708[/snapback]

Vel, med tanke på hvordan alt skjer i siste liten her så kan jeg vel nesten ikke si nei. Send meg en PM med mobilnummer og navn så fikser jeg det.

Må nok desverre melde forfall. Må jobbe imorgen kveld..

Får ta det igjen til neste treff..

8269757[/snapback]

Allrightio. Da stryker jeg deg fra listen. Får håpe du kommer på neste treff!

Snorre :)

EDIT: Jeg er vist helt skutt i hodet i dag. En adverbiumsfeil, gjorde at setningen kom ut med den motsatte mening av hva den egentlig skulle. Jeg kan ikke si nei, så du er hjertelig invitert 2mmy1.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
EG drikker meg jaffal småfull nå etter jobb, tar 80 bussen til byn, rusler bort til den blå steinen, sitter meg ned der og venter forhåpningfullt på at dere andre nerdete bergensere skal dukke opp. hehe.

8272316[/snapback]

Jeg er ikke bergenser...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Sitter på jobb og skriver fra mobilen. Får ikkje til å send pm med nummer no men tar det når eg kommer hjem. Blir det halv åtte eller halv ni?

8272327[/snapback]

19:30 - står i førstepost.

Lenke til kommentar
Da var brukeren Billy Bob endelig ført opp på listen. Jeg mangler nå mobilnummeret til følgende brukere:

Dotten, G2Petter, Kuldesjokk, Smårips Eier, Petronius og svalbard.

Det kan hende at jeg har mottat disse på PM før, men finner dem isåfall ikke igjen i farten. Så send disse så fort som mulig, senest i løpet av formiddagen i morgen.

8268272[/snapback]

Jeg må dessverre melde forfall. Jeg skrev at jeg var borte i påsken, men jeg måtte utvide påskeferien med noen dager for å rekke et familiearrangement, og så ikke at jeg var skrevet opp i førsteposten før nå.

Kos dere i kveld, så kanskje vi sees på neste treff.

Lenke til kommentar

Det er ikke mange timene igjen nå nei. Skal sette den siste finishen på min sjekkliste og fjerne dem som ikke skal være med. Håper alle som har meldt seg på kommer, for dette treffet kan bli riktig koselig. Jeg må få gjenta at vi møtes 19:30, altså halv åtte ved den blå steinen. Når alle har møtt opp rusler vi bort til Egon og begynner fråtsingen av de smakfulle goder.

Det er ikke blitt reservert noe bord da jeg senest idag visste hvor mange vi ble, så derfor får vi bare håpe det er nok plass til oss. Vi er ikke noe særlig flere enn ti pers, så det burde gå på en eller annen måte. Ellers må jeg få si at jeg gleder meg til treffet og forventer å treffe mange ålreite folk.

Lenke til kommentar
Da burde du ikke drikke så mye. (Unnskyld, jeg måtte)

Sitter og drikker Piña Colada med mamma ^^

8274118[/snapback]

Bare vent til treffet begynner, da dreper jeg deg. :devil: *ehe* Kanskje en ide å slutte å torturere meg med det der Eplefe. Jeg prøver å leve et liv her! :cry:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...