Gå til innhold

Forumtreff i Bergen - Bli med du og!

Snorre

Hvor skal treffet holdes?  

95 stemmer

1. 1. Hvor skal treffet holdes?

• T.G.I Fridays
      10
    • Dolly Dimples
      2
    • Peppes Pizza
      7
    • Stragiotti
      4
    • Hjemme hos noen? (dersom noen kan stille sitt hjem til disposisjon)
      12
    • Jeg skal ikke på treffet, men vil stemme likevel.
      60

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Axby2kEH

Da har jeg snakket med Silje, og hun sier at vi kan være hos henne om det er stemning for det...? Så kan jo folket avgjøre om vi da skal spise først i byen og deretter reise opp, eller om vi skal bestille noe mat eller liknende. Hva tenker folk?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Det var bare et spørsmål. Dersom man ikke vet at man har anledning til å ha hjemme hos seg før i siste liten, så er det grådig vanskelig å gi beskjed også :wee:

Vi kan jo uansett møtes i byen, og så kan vi enten da ta bussen opp til henne, eller gå ut og spise først og de som vil det kan dra opp der etterpå. Mange muligheter. Tenkte også det var greit å gi beskjed om at muligheten var der sånn at det ikke ble sagt i morgen kveld etter ølsalget var stengt :)

Endret av Slettet-Axby2kEH
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Jepp, jeg antar det vil være mest populært. Men jeg er gjerne med på utepils før middag, om noen skal det :) Det er sikkert Silje og Lars også.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Jeg skal sikkert henge med i hvertfall Lars, Silje og Steffy før vi skal møtes, og er med på å finne på noe før treffet om noen skal

Lenke til kommentar

Faen, jeg fucker det til vanlig til. Jeg forstår nå at jeg ikke kan klokken og bør begynne på barneskolen igjen. For Eplefe nevnte jo klokken halv åtte og for meg er det 20:30. *RIste oppgit på hodet over seg selv* :nei: Men da sier vi 20:30 da, siden det tydeligvis blir det nye klokkeslettet. Så kan vi som vil ta utepils møte en stund tidligere et sted.

Men jeg er mer enn gjerne med på en utepils eller to, så lenge det gjøres på lovlig sted, med godt humør og uten tull.

Snorre :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Jeg foreslår at du endrer det tilbake til halv åtte, og sender PM om dette til de som skal på treffet :) Du har jo nr til de fleste også. Halv åtte er et mye bedre tidspunkt, åtte er litt seint og kaldt å sitte ute i mars :wee:.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...