Gå til innhold

Forumtreff i Bergen - Bli med du og!

Snorre

Hvor skal treffet holdes?  

95 stemmer

1. 1. Hvor skal treffet holdes?

• T.G.I Fridays
      10
    • Dolly Dimples
      2
    • Peppes Pizza
      7
    • Stragiotti
      4
    • Hjemme hos noen? (dersom noen kan stille sitt hjem til disposisjon)
      12
    • Jeg skal ikke på treffet, men vil stemme likevel.
      60

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bah. Den meldingen var skuffende å lese. :(

8149266[/snapback]

Vi har et hus langt opp i en fjellside i et av Bergens mer fornemme strøk. Stedet er kjent som Nattlandsfjellet. Hadde ikke vært artig, det kan jeg love dere. Bussen går ikke etter åtte sånn omtrent, og det er 10 til 20 minutter unna 2 linjen, avhengig av hvor fort man går.

Preben, ironi fungerer ikke, og jeg gjentar ikke, over internett.

8149290[/snapback]

Eeeey, Nattlandsfjellet du?

Jeg bor i Kolstien :D

Men jeg kan dessverre ikke delta, skal på hytten :hrm:

Lenke til kommentar
Blir det bestilt bord eller gambler vi bare på at de har plass til oss?

8264402[/snapback]

Så vidt jeg vet har ingen bestilt, så hvis vi skal bestille må vi gjøre det idag. Jeg skal oppdatere listen med påmeldte. Videre skal jeg gjøre istand en liste med påmeldte med brukernavn, navn og mobilnumre så vi kan sjekke hvem som er kommet og eventuelt ringe til de som ikke kommer tidsnok. Kanskje man skal vente med å bestille bord til man er sikker på hvor mange som kommer.

Snorre :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jentekveld? Greit for meg, men jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor vi ikke kan være hjemme hos noen. Friday's suger jo...

Lenke til kommentar

Vel, siden noen ikke kan stille sitt hjem disponibelt blir jo det å være hjemme hos noen problematisk eller hva? Og om det blir stappfullt på TGI er det litt kjipt. Så hva synes folket? Skal vi fortsatt gå for TGI eller skal vi heller gå for noe annet? Peppes er jo fortsatt mulig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...