Gå til innhold

Forumtreff i Bergen - Bli med du og!

Snorre

Hvor skal treffet holdes?  

95 stemmer

1. 1. Hvor skal treffet holdes?

• T.G.I Fridays
      10
    • Dolly Dimples
      2
    • Peppes Pizza
      7
    • Stragiotti
      4
    • Hjemme hos noen? (dersom noen kan stille sitt hjem til disposisjon)
      12
    • Jeg skal ikke på treffet, men vil stemme likevel.
      60

Anbefalte innlegg

Jeg stemte nå stragiotti selv om jeg ikke skal på treffet jeg :D De har også herlige deserter der som tirramissu som er en himmelsk god og super deilig sjokoladekake fra italiens land! Du kan også få broshettta og vitløksbrød om du ber om det til forrett!

8233865[/snapback]

Din luring! :!: Stemte på T.G.I, men begynner å lure litt på om Stragiotti er et bedre valg. Hvor i Bergen er det denne fornemme italienske restaurant ligger?

8234095[/snapback]

Poster linken igjen... Avisanmeldelse av Stragiotti

fakta/Stragiotti

ADRESSE: Vestre Torggate 3

ÅPNINGSTIDER: 12-24 (man-tors) 12-1.30 (fre-lør) 14-22.30 (søn)

Mat 4

Miljø 5

Meny 4

Service 5

Verdi for pengene 5

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Axby2kEH

Det går ikke inne å sitte inne på Mac Donalds i mer enn 10 minutter med mindre man har lyst å lukte frityr en hel uke. Skjønner ikke hvorfor det er så forferdelig viktig for deg å selge Stragiotti heller, italiensk mat er dessuten ikke spesielt eksotisk og spennende i Norge i 2007. Anmeldelsen var ikke spesielt imponerende.

Endret av Slettet-Axby2kEH
Lenke til kommentar
Skiller vi bordene så sitter jeg med barna, aldersgrense eller ei. Voksenbordet så kjedelig ut på Oslomøtet, virket alt for saklig.

8239117[/snapback]

Jeg vil ikke påstå at saklighet var det det gikk mest av på Oslomøtet. Mest øl egentlig.

Jeg vil til Bergen.

Lenke til kommentar
Blir bra dette her. Hvor mange skal på byen etterpå? Jeg er klar for å sitte hjemme hos noen.

8242908[/snapback]

I'm up for whatever, men å dra på byn er ikke like kult med dame, så jeg foretrekker også nachtstemning. Mot slutten av kvelden blir det Puma Man hos meg, men det er det begrenset med sitteplasser.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Blir bra dette her. Hvor mange skal på byen etterpå? Jeg er klar for å sitte hjemme hos noen.

8242908[/snapback]

I'm up for whatever, men å dra på byn er ikke like kult med dame, så jeg foretrekker også nachtstemning. Mot slutten av kvelden blir det Puma Man hos meg, men det er det begrenset med sitteplasser.

8243313[/snapback]

Dame?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Grøftefyll likevel, kjøttpuck.

8243874[/snapback]

Obviously, men da foretrekker jeg øl fra butikken framfor 94,- halvliteren.

8243918[/snapback]

Det må jeg også "foretrekke" på fredag. 6.5k i bot svir. Dessuten skal jeg hjem på lørdagen og bør nesten ha råd til billetten.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

8242908[/snapback]

8243313[/snapback]

Jeg reserverer plass i sofaen :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...