Gå til innhold

Forumtreff i Bergen - Bli med du og!

Snorre

Hvor skal treffet holdes?  

95 stemmer

1. 1. Hvor skal treffet holdes?

• T.G.I Fridays
      10
    • Dolly Dimples
      2
    • Peppes Pizza
      7
    • Stragiotti
      4
    • Hjemme hos noen? (dersom noen kan stille sitt hjem til disposisjon)
      12
    • Jeg skal ikke på treffet, men vil stemme likevel.
      60

Anbefalte innlegg

Endelig treffdato: 30. mars

Møter: Blå steinen, 19:30

Eplefe syntes det var på tide med et nytt forumtreff. Jeg er forsåvidt enig, og starter derfor en ny tråd i riktig Snorre-ånd. Jo før treffet holdes jo bedre. Jeg foreslår en gang i månedsskiftet mars/april. Ikke bare er det såpass langt fram i tid at folk får tid til å presse det inn i en ikke for full timeplan. Det er også den tid da noen kroner og øre strømmer inn på konto fra en beslektet velgjører. Så da passer det spesielt godt for min del.

For at dette treffet skal bli en like stor suksess som det forrige, og kanskje enda bedre kreves det gode ideer og mange engasjerte brukere. Et treff med fire brukere blir kjedelig, så meld dere på! Her skal vi ikke ha noen daffe folk. ideer til steder å spise, ta seg en øl eller lignende mottas med stor glede.

I utgangspunktet synes jeg ikke vi skal ha noen aldersgrense. Men jeg regner med at 12-åringer ikke har noen interesse av å være med i treff hovedsaklig bestående av mennesker på 16 år og oppover. Så om dere er 14 eller mer går det nok bra. Dersom treffet holdes hjemme hos noen blir det ikke noe problem med aldersgrenser. Om det holdes på byen får vel de under 18 eller 20 (avhengig av hvor man går) dra hjem for dagen.

En ting vi bør avgjøre ganske kjapt er om treffet skalf foregå ute på byen eller hjemme hos noen. Å holde det hjemme hos noen er det flere fordeler med. De som er under atten trenger ikke å gå hjem da vi over denne alder kan drikke. Mat blir billigere, og det er mindre støy i et hjem enn i en bråkete restaurant/bar. Men dette er noe vi får ta en samlet beslutning rundt.

Ellers er det bare å melde seg på hvis du er helt sikker på at du kan komme. Da sender du meg en PM med mobilnummeret ditt. Mobilnummeret ditt vil bli holdt fortrolig, og jeg kommer aldri til å gi det til noen andre. Jeg trenger mobilnummeret da det er greit å kunne ringe de brukerene som ikke møter opp og høre om de kommer, når de eventuelt kommer osv.

Oppdatering 25.03.07:

Vi er nå kommet fram til en endelig dato. Treffet vil etter sigende holdes den 30. mars. Hvor er enda usikkert. I den annledning har jeg tatt meg friheten til å opprette en ny poll med forslag til steder treffet skal holdes. Stemmen sie jetzt! For de som ikke kan tysk betyr det altså, "Stem nå!" Dersom dere mener det mangler noen alternativer til avstemningen må dere sende meg en PM, eller gi beskjed i tråden så skal jeg ordne med det. Jeg ber om at kun de som skal på treffet stemmer, eller bruker det dertil egnede avstemnings-alternativet, "Jeg vil stemme, men skal ikke på treffet".

Vennlig hilsen,

Snorre :)

Endelig treffdato: 30. mars

Møter: Blå steinen, 19:30

Påmeldte:

av-51936.png - Orresnei - Snorre - 18

av-14238.jpg - Billy Bob - Rune - ?

av-32991.gif - wh1te - Karsten - 20.4

av-108848.jpg - Eplefe - Rebecca - 16

av-15355.jpeg - Dotten - Vidar - 27

av-28518.gif - G2Petter - Petter - 20

207748.jpg - Kuldesjokk - Nichlas - 16

post-63-1127657588.gif - Smårips eier - Kristin - 21

av-90299.jpg - Fisker - Mathias - 13

post-37689-1165327983.gif - SteffyPants - Stefan - 19

av-94628.gif - Petronius - Silje - ?

av-107205.gif - ChaosPredicted - ? - 26

tju3tre.jpg - tjuetre - Daniel - 22

2mmy1 - Tommy

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fisker er med.

8148220[/snapback]

Var du med forrige gang? Husker kun at følgende var med: SteffyPants, Eplefe, Dukecoke, darkness| og T-Solberg. Det vil si, det er de jeg husker brukernavnet på som var der.

8148248[/snapback]

Nope, det passet ikke for meg den gangen. Men nå skal jeg få det med meg. =D

Lenke til kommentar

Jeg er med. (Det er selvsagt) Og igjen; Er det helg, er TLZ og med ^^

(Du har nummeret mitt, Snorre?)

Bah, vi driter vel i alder, vi bare drikker! (Samme for meg hvem som drikker, jeg er ikke interessert i grisefyll, og det tviler jeg på at Orresnei er etter sist gang)

Lenke til kommentar
Jeg er med. (Det er selvsagt) Og igjen; Er det helg, er TLZ og med ^^

(Du har nummeret mitt, Snorre?)

Bah, vi driter vel i alder, vi bare drikker! (Samme for meg hvem som drikker, jeg er ikke interessert i grisefyll, og det tviler jeg på at Orresnei er etter sist gang)

8148403[/snapback]

Hey, hver snill nå. Etter første flasken er det da ganske naturlig at jeg føler meg litt i siget. Så da er ikke veien lang til andre flaske. Dessuten var det jo ingen som ville ha når jeg ville dele. Dette har jeg allerede vært igjennom. :!: Og ja jeg har nummeret til noen av dere. Men grunnet min latskap synes jeg dere kan sende det på nytt. Orker ikke lete opp i gamle PMs.

Snorre :)

Lenke til kommentar

Jeg sa jo at jeg godt kunne ta litt, men da begynte meg og Steffy og Smårips å slenge ut diverse historier og sånt, og da glemte jeg hele vinen xD

Men om du tar med nå og kan jeg godt ta litt.

Men rød plz. Drikker ikke hvitvin, med mindre det er champagne 8ogg den skal egentlig være rosa. :p)

Lenke til kommentar
Jeg sa jo at jeg godt kunne ta litt, men da begynte meg og Steffy og Smårips å slenge ut diverse historier og sånt, og da glemte jeg hele vinen xD

Men om du tar med nå og kan jeg godt ta litt.

Men rød plz. Drikker ikke hvitvin, med mindre det er champagne 8ogg den skal egentlig være rosa. :p)

8148495[/snapback]

Denne gangen skal jeg kjøpe en rødvin bare for din skyld, og April om hun blir med. Jeg erinnrer å ha lest at hun også kun drikker rødvin. Så skal se om det ikke lar seg gjøre.

Snorre ;)

Lenke til kommentar

Okei. Jeg skal aldri mer nevne det.

(Jo. Bare ikke på forumet. Nei, vent. Der løy jeg igjen. Jeg kommer til å nevne det. Men jeg skal prøve å la være å gjøre det i hver post her.)

Fyr opp meg og TLZ. PM sendes as we speak med våre respektive nummer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg er hjemme fra 30. mars til 7. april. Møtet _skal_ være i løpet av den uken der.

8148653[/snapback]

Jeg er borte fra 30. mars til 9. april. Møtet _skal ikke_ legges i den perioden.

Edit: Legges helt i begynnelsen kan jeg være fleksibel.

Edit 2: For Stefan sin skyld.

Lenke til kommentar
Okei. Jeg skal aldri mer nevne det.

(Jo. Bare ikke på forumet. Nei, vent. Der løy jeg igjen. Jeg kommer til å nevne det. Men jeg skal prøve å la være å gjøre det i hver post her.)

Fyr opp meg og TLZ. PM sendes as we speak med våre respektive nummer.

8148667[/snapback]

Takk skal du ha.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...