Gå til innhold

Efaring med OneCall ønskes..

Har du generell god efaring med OneCall?  

237 stemmer

1. 1. Har du generell god efaring med OneCall?

• Ja
      197
    • Nei
      40

Anbefalte innlegg

Visst du har abon. hos telenor no, uten binding. Kva må gjere for å skifte til onecall då? Må du ringe å gje beskjed om at du vil sei opp?  Eller er det berre for meg å registrere meg hos onecall med mitt noverandes tlf nr også går det av seg sjølv?

8451078[/snapback]

Da er alt du trenger å gjøre å bestille abon host onecall. De fikser med overgang. Men du må være sikker på at du ikke har bindingstid på abon hos telenor.no :)

8451670[/snapback]

Jepp, for all del ikje kontakt den gamle operatøren og si opp abonnementet først - mange som gjør den feilen ;)

Om man har bindingstid eller ikje har ikje noen særlig betydning for selve overførignen til OneCall - om man har bindingstid får man i så fall bare en lite hyggelig faktura fra Telenor etterpå ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da har jeg også byttet, fra Telenor Kort&Kontant til OneCall faktura. Håper virkelig ikke de forandrer på noe etterhvert som kundene strømmer til. Selv bruker jeg ikke telefonen så mye, så det blir ikke mye over 0 i måneden tror jeg. Bruker GPRS i ny og ne, så det blir vel litt der.

Endret av StaBBer
Lenke til kommentar

Så det der :)

Prøvde "Map24 - Karttjeneste på mobilen" men fikk ikke til å lasta ned på mobilen, virka som at det var kun til PDA'er, eller tar jeg helt feil? Har registrert meg etc.. Var bra kart-tjeneste faktisk :D

Har SE K800i, fant ikke den på den der lista..

Hadde vært kult å fått det på mobilen :D

Lenke til kommentar
Jeg bestilte One Call Faktura med nytt nummer onsdag i forrige uke, og fikk SIM-kortet i posten i går (tirsdag), altså etter 6 dager, mye raskere enn de to ukene som var antydet da jeg bestilte.

8467683[/snapback]

Når vil porteringen skje? Eller var det bare å sette inn SIM-kortet og det fungerte?

Lenke til kommentar
Er det noen som bestilte portering som har hørt noe fra Onecall?  Jeg fikk en bestillingsbekreftelse noen minutter etter at jeg bestilte(samme dag som de nye prisene kom), men har ikke fått noe mer fra dem etter det.

8504418[/snapback]

Jeg bestillte portering fra Noextras 23. April og fikk bestillingsbekreftelse rett etterpå. 10 min etter denne fikk jeg en Ordrebekreftelse der jeg fikk et abbonentnummer og det stod at jeg ville motta mitt simkort innen 3 uker.

Lenke til kommentar
Jeg bestillte portering fra Noextras 23. April og fikk bestillingsbekreftelse rett etterpå. 10 min etter denne fikk jeg en Ordrebekreftelse der jeg fikk et abbonentnummer og det stod at jeg ville motta mitt simkort innen 3 uker.

8505054[/snapback]

Takk, da må jeg nok prøve kundeservicen til OneCall...

Endret av tevgyrt
Lenke til kommentar
Er det noen som bestilte portering som har hørt noe fra Onecall?  Jeg fikk en bestillingsbekreftelse noen minutter etter at jeg bestilte(samme dag som de nye prisene kom), men har ikke fått noe mer fra dem etter det.

8504418[/snapback]

Jeg bestilte One Call faktura med portering 23 april, og i dag 3 mai mottok jeg SIM-kortet i posten. Dette blir aktivert den 16 mai.

Så det var helt i tråd med det som stod på sidene deres, at det ville ta 3-4 uker. :)

Lenke til kommentar

Jeg har Chess King i dag. Vurderer nå å bytte til One Call Faktura. Sparer 100-150 kr i måneden i følge telepriser.no. Er fornøyd med Chess. Får

Flax-lodd i posten når jeg har bursdag og greier :)

Men det er vel på tide å bytte nå.

:!:

Lenke til kommentar

Litt OT:

Fikk telefon fra en selger hos Telenor i dag, og han spurte hva slags abonnement jeg hadde. Så jeg sa at jeg nettopp hadde skiftet til OneCall, det tok ikke så lang tid før han måtte innrømme at han ikke hadde noe bedre tilbud da :p

"Morsomste" telefonselger samtalen jeg har hatt :p

Lenke til kommentar

Slike har jeg også stadig vekk...

men ble heldigvis slutt etter jeg regget meg i brrg. mot telefonselgere...

Jeg hadde bare billigste netcom abo. å en gang hadde jeg chess, jeg er såpass oppegående at jeg klarer å bestemme hvilken opperatør å abbonemang jeg trenger og vil ha...

Lenke til kommentar
Slike har jeg også stadig vekk...

men ble heldigvis slutt etter jeg regget meg i brrg. mot telefonselgere...

Jeg hadde bare billigste netcom abo. å en gang hadde jeg chess, jeg er såpass oppegående at jeg klarer å bestemme hvilken opperatør å abbonemang jeg trenger og vil ha...

8531444[/snapback]

Nei, det er telenor sin måte å ta deg tilbake igjen etter at du har portert til en annen operatør. Det er ikke telefonsalg og det hjelper ikke om du har registrert deg i brreg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...