Gå til innhold

Efaring med OneCall ønskes..


Har du generell god efaring med OneCall?  

237 stemmer

  1. 1. Har du generell god efaring med OneCall?

    • Ja
      197
    • Nei
      40


Anbefalte innlegg

Vurderer å bytte over fra Netcom ForhandlerTalk til OneCall Mobil. Har lite kjennskap til OneCall men prisene virker helt utrolige. Har noen noe efaring med OneCall?

8148169[/snapback]

 

 

Onecall er helt verdiløse når det kommer til service, noe som går igjen og igjen hos alle operatører, men å ringe de på dagtid er dødfødt! Etter 1 time i kø får man svar at de har for stor pågang for øyeblikket prøv igjen senere!

 

I tillegg har jeg ikke fått 1 riktig faktura på 6 måneder, noe som ergrer meg skikkelig da de stenger abb. når fristen for betalingen er utløpt!

 

Verdiløst!! (Men gode priser har de....desverre... :-P)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som har det problemet at de ikke får konfigurasjonsinnstillingene til WAP og MMS etter å ha tastet inn koden man skal tasste inn, o.l? Får ikke noe som helst.

 

Noen som vet om en manuell konfigurering?

9219562[/snapback]

Jeg plages med det samme. Får kun den koden som skal skrives inn og ikke noe mer.. Har prøvd jevnlig siden jeg fikk abonnementet i vinter en gang.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Ja ja, nå sitter her jeg, uten fungerende sim-kort. Porteringen skulle skje kl 0300 i natt, og verken mitt gamle sim-kort fra Telenor eller mitt nye sim-kort fra OneCall virker, får "Inaktivt sim-kort" på begge. Telefonen min er ikke låst til noen leverandør, og jeg har slått den av og på flere ganger. Har prøvd å sende mail til OneCall, kundeservicen deres åpner ikke før 0830. :(

 

Nøyaktig samme problem har jeg.

Halvtime igjen til kundeservice åpner. Får håpe de får fikset det snarlig, ellers får de spandere et kontantkort på meg i mellomtiden.

Lenke til kommentar

Nummeret mitt ble portert til OneCall natt til onsdag, men da jeg byttet til nytt SIMkort stod det: Inaktivt SIMkort.

 

Samme står på telefonen med det gamle kortet i telefonen.

 

Kontaktet OneCall og hørte hva dette gjaldt. Visstnok hadde Netcom problemer med aktiveringen av SIMkort i deres nett. Et problem som gjaldt mange.

De kunne ikke si hvor lang tid det skulle ta før abonnementet ble aktivt.

 

Nå nærmer det seg 3 døgn (!) uten mobil. Hvor artig er ikke det?

 

Sendt 3 e-poster til OneCall, fått svar på én.

 

Forferdelig dårlig kundeservice!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Jeg har hatt OneCall en god stund nå. Har nå byttet til netcom, for jeg fant ut at det ikke lønte seg sånn for meg (ringer enormt mye til Netcom abonnement, fikk 2000 kr i regning osv).

 

Men det første jeg kan si om OneCall er at min erfaring med kundeservice er dårlig. Har brukt mye penger på vent uten svar osv, så kundeservice etter min erfaring er veldig dårlig! Ja, gjentakelser på høyt nivå. :-) Ellers så er MineSider for tiden stengt og har vert det en stund. Og jeg har stort sett alltid sett det er problemer med sidene deres. Har hatt vanskeligheter med og sjekke forbruket mitt osv. Så det har vert en del problemer med de, men jeg skal ikke fraråde Onecall. De er helt greie, VISS abonnementet passer for deg. Lønner seg ikke så spesielt dersom du ringer MYE.

Lenke til kommentar

OBS! Om noen savner faktura fra OneCall,

så kan jeg opplyse om at forbruket må 27,-kr før faktura genereres.

 

Dette var grunnen til at jeg ikke hadde sett noe faktura siden jeg ble kunde hos dem for 3 måneder siden. 120 gratis ringeminutter (OG, viktig: gratis oppkobling i disse 120 min.) samt 90 gratis SMS.

 

Har du et sparsomt forbruk, slipper du altså å betale så mye som en krone for det.

Jeg anslår å ha spart 300-500,-kr på 3 mnd. i forhold til mitt gamle Chess abonnement.

Lenke til kommentar
Nummeret mitt ble portert til OneCall natt til onsdag, men da jeg byttet til nytt SIMkort stod det: Inaktivt SIMkort.

 

Samme står på telefonen med det gamle kortet i telefonen.

 

Kontaktet OneCall og hørte hva dette gjaldt. Visstnok hadde Netcom problemer med aktiveringen av SIMkort i deres nett. Et problem som gjaldt mange.

De kunne ikke si hvor lang tid det skulle ta før abonnementet ble aktivt.

 

Nå nærmer det seg 3 døgn (!) uten mobil. Hvor artig er ikke det?

 

Sendt 3 e-poster til OneCall, fått svar på én.

 

Forferdelig dårlig kundeservice!

 

Gikk 1 uke uten mobil og fikk 100kr i avslag på første telefonregning... som forøvrig ennå ikke har kommet.

Blir spennende å se hvor mye den blir på.... eller når jeg runder 100 brukte kr :)

 

Har fungert som det skal siden dagen det ble aktivert.

Lenke til kommentar

Jeg har bare positive ting å si om one call.. Alt fungerer bra og jeg sparer mye penger..

Ble frastjålet mobilen min forrige fredag. Sendte de en mail på lørdagsmorgen og simkortet ble speret med en gang. De sendte ut nytt simkort til meg på mandag og var dermed fremme på onsdag. Tok en kjapp telefon til kundeservice for å aktivere det igjen, fikk svar med en gang..

Mine sider er også oppe igjen så jeg nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...