Gå til innhold

Efaring med OneCall ønskes..


Har du generell god efaring med OneCall?  

237 stemmer

  1. 1. Har du generell god efaring med OneCall?

    • Ja
      197
    • Nei
      40


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Et lite spørsmål. Er det mulig å ha kundeforhold med to operatører samtidig? Altså onecall og ipea evt andre. For dermed å kunne bruke de gratis minutt man har og så skifte simkort og bruke de neste gratis hos den andre operatøren.

Bare lurer. Det er jo ingen binding og ingen minstebeløp.

Litt ekstra arbeid men hva gjør man ikke for å ringe gratis.

8811347[/snapback]

Ja, du kan ha det, men blir det ikke veldig upraktisk ift alle du kjenner som har 2 nummer å forholde seg til? Evt ikke vet når du bruker hvilke av numrene?

8811457[/snapback]

 

Jeg har to nr hos One Call, et på faren min og et på meg. Bruker de hjemme ettersom foreldrene ikke liker all mobilringingen min. Vennene mine bryr seg lite, hovednummeret kjenner de. De andre nummerne brukes til å ringe ymse ting som jeg ikke vil belaste foreldrene kostnader med. Så nå har jeg 4 timer gratis mobil hver mnd eller ca 200 kr spart for foreldrene :p

 

bestilt også fra Ipea. Så bruker 3 gamle telefoner og skriver opp hvor mye jeg ringer i en excel fil. Alle vennene mine har et hovednummer å forholde seg til, mens telefoner til kundesentre osv tas på de gratis telefonene hehe.

Endret av Christian86
Lenke til kommentar

Useriøst firma.

Bestilte IP-telefoni 22. februar, og ventar fortsatt på å fa tatt den første samtalen. Etter to månader og fleire purringar på epost og telefon fekk eg endeleg lov til å betale etableringsgebyr (kr. 648). Etter dette har eg venta i nesten to nye mnd på å få overført mitt gamle telefonnr. Fleire purringar på epost og telefon har ikkje ført fram. Elendig kundeservice! Neste skritt blir å forlanga etableringsgebyret tilbakebetalt og finna ein annan og meir seriøs leverandør.

Lenke til kommentar
Jeg bestilte abonnement den 4. Juni, og ba om å få nummeret overført. Burde jeg ikke ha fått i posten nå?

Bestilte i samme tider som deg, og fikk SIM-kortet forrige uke. Porteringen skulle skje nå i juli (husker ikke eksagt dato). Uansett om leveransen skulle være treg, så skal ikke jeg klage. Det er jo helt gratis å bli kunde. :D

Lenke til kommentar

Jeg skulle bestille for fattern, greide selvfølgelig å skrive siste mobilnrtallet feil. Det var visst ikke så lett som å sende mail og rette opp den feilen nei. De måtte ha skriftlig oppsigelse av det nr jeg skrev, før jeg kunne legge inn ny bestilling. WTF.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...