Gå til innhold

Efaring med OneCall ønskes..


Har du generell god efaring med OneCall?  

237 stemmer

  1. 1. Har du generell god efaring med OneCall?

    • Ja
      197
    • Nei
      40


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Litt OT:

Er det noe måte å holde telling på hvor mange smser osv man har sendt?

8630433[/snapback]

Du kan sjekke det på OneCall-siden, under "ufakturert ringetid" elns. :)

8631214[/snapback]

Fant ikke noe :/

8631316[/snapback]

Se her:

 

https://www.onecall.no/index.php?content=myPage

8631564[/snapback]

Fant Faktura>Samtalespesifikasjon, er det den?

Det er ett dokument jeg kan åpne der men feltene er blanke (under "Sum Periode 052007"), jeg har sendt noen smser så det burde vel være noe der eller?

Lenke til kommentar
Litt OT:

Er det noe måte å holde telling på hvor mange smser osv man har sendt?

8630433[/snapback]

Du kan sjekke det på OneCall-siden, under "ufakturert ringetid" elns. :)

8631214[/snapback]

Fant ikke noe :/

8631316[/snapback]

Se her:

 

https://www.onecall.no/index.php?content=myPage

8631564[/snapback]

Fant Faktura>Samtalespesifikasjon, er det den?

Det er ett dokument jeg kan åpne der men feltene er blanke (under "Sum Periode 052007"), jeg har sendt noen smser så det burde vel være noe der eller?

8634466[/snapback]

 

Man skal ikke se der, men under Samtalespesifikasjon så har du også Ufakturert som egen linje, der står hva du har brukt siden siste periode/faktura med ca. en dags forsinkelse. Dersom man ikke gidder å telle selv, kan man trykke direkte på "trykk her for å laste ned PDA fil" så får man antallet samtaler, pris og antallet sms etc. opp. Smart :thumbup:

Lenke til kommentar

Vurderer å bestille OneCall nå, men blir ikke 18 før i november.

Derfor må jeg sette opp enten min far eller mor som juridisk eier av abbonementet.

 

Det jeg lurer på, er om det er mulig at det er mitt navn som kommer opp når noen søker på nummeret på opplysningstjenester.

Er ikke så veldig interessert i at nummeret mitt skal stå i deres navn..:p

Lenke til kommentar

Man skal ikke se der, men under Samtalespesifikasjon så har du også Ufakturert som egen linje, der står hva du har brukt siden siste periode/faktura med ca. en dags forsinkelse. Dersom man ikke gidder å telle selv, kan man trykke direkte på "trykk her for å laste ned PDA fil" så får man antallet samtaler, pris og antallet sms etc. opp. Smart  :thumbup:

 

Dette er faktisk nytt.. var ikke slik før! Men syns det er chill da.. så du får se hvor mye du har brukt .. ;D Det var det som mangle før. før måtte du ialfall telle alt selv.. tungtvint!

Lenke til kommentar

omsider fungerer har jeg et fungerende simkort fra onecall. ble litt surr, rot og venting i forbindelse med portering. startet med at jeg fikk en automatisk generert epost hvor det sto at nummeret mitt blir portert førstkommende natt, men i den samme eposten stod det at jeg konne regne med å mota simkortet mitt om 2-3 dager...

 

dette skjedde 15 min før stengetid hos kundesrevice stenger, jeg fikk utsatt porteringen( måte utsette minst 8 dager tror jeg det var),og alt så bra ut frem til neste morgen. det gamle simkortet fra chess fungerer ikke, bruker så halve dagen med lånte telefoner på å sitte i telefonkø hos chess og onecall for få aktivert mitt gamle chess simkort uten å skape krøll med den neste porteringen.

 

8 dager går og ettermiddagen 16. mai slutter simkortet fra chess å fungere, uten å tenke noe mer over det setter jeg i det nye simkortet fra onecall. "simkort avist" er den lite hyggelige meldingen som står i displayet.... de neste 40 timene er jeg uten telefon, og kundeservice hos onecall er stengt. ringer flere ganger til onecall i løpet avfredag 18 mai( med diverse lånte telefoner) og får flere mindre gode råd, før en hos support hos onecall mener det er enklest å sende meg et nytt simkort. for å avslutte med noe posetivt, tok det bare 19 timer fra jeg fikk rebestillt simkort til det lå i postkassa.

 

ventetiden på telefonsupport er generellt ganske lang, hendte flere ganger jeg satt 10 min i kø før jeg fikk beskjed om at de hadde for mange hendvendelser til å kunne behandle min hendvendelse.

 

onecall har trolig opplevd en svært stor økning i kundemasen etter de lanserte sine nye priser, stor aktivitetsøkning fører ofte til nyansettelser og litt vell rask opplæring, samt at det fører til at gamle rutiner ikke lenger er sterke nok... dersom onecall tar seg tid til å vokse, kan onecall helt sikkert bli et alright selskap å være kunde hos

Lenke til kommentar
Jeg opplevde noe lignende da jeg skulle over til One Call. Det var umulig å slå på mobilen, men jeg husker ikke hvilken melding jeg fikk. Mobilen hadde vært innom flere operatører og var 5 år gammel, så jeg trodde det var umulig at den kunne være operatørlåst!

 

Jeg sjekket hos tidligere operatører og fant til slutt ut at det var Telenor som hadde låst mobile via sim-kortet(!), og mobilen var låst selv om jeg hadde vært innom andre operatører i mellomtiden!

8623755[/snapback]

Det hjalp dessverre ikke. Det var ikke plass til hele koden jeg skulle taste inn.

 

 

Edit:

Gikk litt bedre når jeg gjorde det samme hos netcom :)

Nå funker OneCall :D

8624286[/snapback]

Bare for å komme med en erfaring: Jeg sendte mail samme dagen (16.mai) og fikk ikke svar før nå. Så de er liiit trege på kundeservice.

(Takk gud for diskusjon.no)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...