Gå til innhold

Installere kamerautstyr i fuglekasse?


Anbefalte innlegg

Er litt usikker kvar eg skal poste dette, men får berre beklage meg dersom dette er feil del av forumet.

 

Sikkert mange kloke hoder her ute i Cyber-space som kan komme med forslag om mulige løsninger for å montere opp eit kamerasystem i ei fuglekasse (uglekasse).

Monteringsdelen burde gå rimelig bra, men det eg treng hjelp med er å finne sjølve utstyret som tar bilde, og sender/tar imot signal fram til PC-en.

 

Fant nokre løsninger på SmartProdukter.no, men dei var dessverre ikkje gode nok.

 

Dette er det beste eg har funnet så langt: utendørs-kamera (trådløst)

men dette har maks 100- meter rekkevidde, og det blir i minste laget, (blir vel ein del mindre når signalet i tillegg skal gå gjennom ein tett skog og husvegg)

 

Kameraet bør vere så lett/lite som mogleg, vere vanntett, kunne sjå i mørke, (ved hjelp av IR eller liknande) og ha lang rekkevidde (gjerne 200 meter eller meir), og sjølvsagt ha så god bildekvalitet som mogleg.

 

Prisen er sjølvsagt også ei begrensning, så prøv å hold produkta under 5000, - kr.

 

- Turnip

 

med forbehald om skrivefeil

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tør jeg spørre hva du har tenkt å bruke dette oppsettet til?

Om du ikke vet hva du driver med kan du lett risikere å ta livet av hele kullet ved at du forstyrrer familieidyllen. Håper at du er klar over dette ansvaret og hva det innebærer.

 

Jeg har ikke tips på det du spør om, men jeg kan tenke meg at de som har kunnskap vegrer seg med å hjelpe deg fordi de stiller seg samme spørsmål som meg. Derfor vil jeg råde deg til å utdype det jeg spør om, og famgangsmåten du planlegger å bruke.

 

Mvh Tim Typo

Endret av fototim
Lenke til kommentar
Tør jeg spørre hva du har tenkt å bruke dette oppsettet til?

Om du ikke vet hva du driver med kan du lett risikere å ta livet av hele kullet ved at du forstyrrer familieidyllen. Håper at du er klar over dette ansvaret og hva det innebærer.

 

Jeg har ikke tips på det du spør om, men jeg kan tenke meg at de som har kunnskap vegrer seg med å hjelpe deg fordi de stiller seg samme spørsmål som meg. Derfor vil jeg råde deg til å utdype det jeg spør om, og famgangsmåten du planlegger å bruke.

 

Mvh Tim Typo

8149189[/snapback]

 

 

ser ikkje kordan dette er forskjellig i forhold til ei vanleg fuglekasse, kameraet vil sjølvsagt vere godt gøymd bak ei glassplate/liknande.

oppsettet vil kun bli brukt til observasjon.

Kjem sjølvsagt ikkje til å rote rundt inne i fuglekassa når den er i bruk,

vil ha noko slikt som dette: Fuglekasse

 

Edit: snekra i hop eit illustrerande(dog ikkje særleg forseg-gjort) bilde i paint:

post-106508-1173824694_thumb.jpg

Endret av turnipkongen
Lenke til kommentar
Dette er det beste eg har funnet så langt: utendørs-kamera (trådløst)

men dette har maks 100- meter rekkevidde, og det blir i minste laget, (blir vel ein del mindre når signalet i tillegg skal gå gjennom ein tett skog og husvegg)

Du burde kunne bruke det kameraet, men du må sette opp skikkelige mottakerantenner, og helst også en repeater hvis mulig. Koster ikke allverden...
Lenke til kommentar
Dette er det beste eg har funnet så langt: utendørs-kamera (trådløst)

men dette har maks 100- meter rekkevidde, og det blir i minste laget, (blir vel ein del mindre når signalet i tillegg skal gå gjennom ein tett skog og husvegg)

Du burde kunne bruke det kameraet, men du må sette opp skikkelige mottakerantenner, og helst også en repeater hvis mulig. Koster ikke allverden...

8150938[/snapback]

 

Ok, takker for svar :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...