Fjellhesten Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) 1 Endret 15. oktober 2017 av Fjellhesten Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 høgrweklikk på min datamaskin. trykk på behandle. der får du opp litt systemverktøy. trykk på diskbehandling og der ser du informasjon om harddiskane dine, Lenke til kommentar
Fjellhesten Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2007 Great! Tusen takk. Regner med det er her jeg setter opp raid 0 også? Ved å konvertere til dynamisk disk sant? Leste en guide nettopp. Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 ja, men det er ikkje lurt viss du ikkje har tenkt å ha begge harddiskane i heile tida. tar du ut den eine vil ikkje resten fungere. viss den eine kræsjar vil heller ikkje den andre fungere.. Lenke til kommentar
Fjellhesten Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2007 Vet det. hvis noe går tapt på diskene er det ikke veldig farlig, eneste jeg taper er en dag med reinstallering av OS og programmer ><. Kommer til å ta noe Back-up på DVD. Denne disken vil heller ikke bli flyttet mer. Jeg flytter den fra denne PC'en til den nye for alltid sammen med en annen disk:) Eneste forskjellen på de 2 diskene er at den ene har 8 mb cache og den andre har 16 mb. Vil det ha noe å si? Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 ingen betydning for windows "raid" i dynamiske diskar. dei kan vere av forskjellig type, størrelse og produsent. ingen betydning Lenke til kommentar
Fjellhesten Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2007 Okey greit. Er litt dumt med størrelse siden du ikke for brukt all plassen da:D Men tusen takk for uber-raske svar! Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 ingen problem men eg vil fraråde dynamiske diskar og "raid" om du ikkje har bruk for det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå