raw-power_Steffan Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 jeg har en medion laptop og det skjedde noe underlig... når jeg var på LAN så klikka pc'n min og jeg trykka på slå av pc'n knappen. når jeg skulle skru den på igjen fikk jeg bluescreen of death.. jeg instalerte windows på nytt, men bluescreen kommer igjen etter et par dager. jeg har instalert formatert harddisken og lagt inn windows på nytt 3 ganger. Lenke til kommentar
Gega Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) jeg har en medion laptop og det skjedde noe underlig... når jeg var på LAN så klikka pc'n min og jeg trykka på slå av pc'n knappen. når jeg skulle skru den på igjen fikk jeg bluescreen of death.. jeg instalerte windows på nytt, men bluescreen kommer igjen etter et par dager. jeg har instalert formatert harddisken og lagt inn windows på nytt 3 ganger. 8147998[/snapback] det kan være harddisken, ram eller en driverfeil...men i og med at du har formatert flere ganger så er det ikke sikkert at det er driverfeil...om du har 2 rambrikker i maskinen så kan du prøve å ta ut en og en...men det kan også være harddisken som er på tur å ta kveld... Jeg går utifra at du har lastet ned alle drivere? Skjer det etter at du har installert noen spesielle program? Har du sjekket tempen på maskinen? Gega Endret 13. mars 2007 av Gega Lenke til kommentar
raw-power_Steffan Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2007 jeg har alle drivere. pc'n er bare et par måneder gammel. den funker i ca 3-4 dager før bluescreen kommer igjen. jeg prøver i safemode men da kommer det opp en liste med filer og den stopper etter litt, men ingen av safemode + de andre alternativene funker. Lenke til kommentar
raw-power_Steffan Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2007 + den er ikke varm, vifta fungerer som den skal Lenke til kommentar
Gega Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 jeg har alle drivere. pc'n er bare et par måneder gammel. den funker i ca 3-4 dager før bluescreen kommer igjen. jeg prøver i safemode men da kommer det opp en liste med filer og den stopper etter litt, men ingen av safemode + de andre alternativene funker. 8148101[/snapback] jeg ville prøvd det enkleste først...ta ut en og en rambrikke....hører du noen ulyder fra harddisken før eller når det her skjer? Lenke til kommentar
raw-power_Steffan Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2007 det kommer ingen lyder fra harddisken. man skjer det noe med datan når jeg tar ut en rambrikke?? skrur den seg av Lenke til kommentar
Gega Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 det kommer ingen lyder fra harddisken. man skjer det noe med datan når jeg tar ut en rambrikke?? skrur den seg av 8148176[/snapback] du må for all del ikke ha maskinen på når du tester dette...slå av maskinen FØR du tar ut rambrikkene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå