Ozelot Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Ja, av og til når jeg trykker på "flere innlegg" på forsiden, så går det utrolig lang tid å komme inn på forumet. Går fint å laste framsiden og andre sider, men forumet er akkurat som sirup. Legger ved et skjermbilde som viser hvilken ping jeg fikk mot forumdelen. Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 ja det har vore veldig ustabilt i det siste. til tider utilgjengelig. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Ping har ikke noe å si om hastigheten på forumet siden vi vet den er treg, men pinghastigheten på det bildet der tilsier at noe tuller veldig hos deg, evnt har du en AMD dualcore prosessor uten dualcore-driveren eller noe slikt https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=734812 Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 19. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2007 Ping har ikke noe å si om hastigheten på forumet siden vi vet den er treg, men pinghastigheten på det bildet der tilsier at noe tuller veldig hos deg, evnt har du en AMD dualcore prosessor uten dualcore-driveren eller noe slikt https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=734812 8187609[/snapback] Tok bare med ping-bildet fordi det var så hakkende galt. Når du sier det, så opplever jeg at jeg ikke kan koble til i BF2 til diverse servere(men BF1942 fungerer fint). Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 (endret) forumet er veldig treigt. fekk og ein overlastbeskjed her en dag. for mange brukerar tilkobla. tyder på for små serverar.... eller? edit: skal nevnast at ofte står forumet som fjell, men dei fleste andre sider virkar helt fint. Endret 19. mars 2007 av Semikolon Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Jeg har opplevd utrolig mye i det siste at når jeg skal gå inn på en tråd/skrive innlegg osv, så stopper forumet helt opp, det fortsetter og fortsetter å loade. Jeg må vente omtrent 15min før det fungerer normalt igjen. Lenke til kommentar
pej Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 (Automatisk svar) Saken er nå ferdigbehandlet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg