Snikern Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Hei formaterte,,,,, instalerte drivere osv..... instalerte tråløst nett verk, opera, winamp etz så kom jeg til MSN BOOOOOOM kommer ikke inn. Det står at tdet er noen firewall instillinger. Men så som jeg vet, har aldri det her kommet før. Aner ikke hva det kan være, jeg prøver og logge på men så kommer det feil melding om att det er brannmmurr som stopper det bla bla bla bla osv. Så i brannmur unntak jazzzzem msn er som ett untak. Alt skal fungere formaterte fra vista til xp, Min erfaring er att vista er litt dårlig enda venter ett år kansje Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Hvilken feilmld får du? Lenke til kommentar
Snikern Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2007 error code : 80048820 Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Ok,still klokka og dato og år riktig så tenker jeg det løser seg.. Lenke til kommentar
Snikern Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2007 hahaha det funka.... så teit takker Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Hehe,bare hyggelig det vet du..Jeg sleit som pokker med samme feilmld engang.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå