LostOblivion Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Hei, Jeg har et problem med lyden her. Jeg har et X-Fi Xtreme Audio lydkort fra Creative. Jeg lot Vista installere driverene. Nå får jeg ikke spille av med 4.1-lyd. Jeg gikk inn i Lyd og valgte Kvadrofonisk høytaleroppsett, og når jeg testet de forskjellige høytalerene hver for seg spiller alle fire av, men når jeg spiller av musikk i f eks Media Player 11 i Vista kommer det bare lyd i to av dem... Hjelp! Lenke til kommentar
Joachricar Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Hvis du har Creative Audio Console så skal du no kunne sette opp 4.1 der. Installer driverne selv så skal du nok kunne få det til. Last ned drivere her. Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2007 Fortsatt samme problem. Når jeg installerte Creative Audio Console fra CD-en som fulgte med kortet og skulle velge hva slags høytaleroppsett jeg har, var det bare en blank liste der man skulle velge... Creative virker dodgy for meg ass... Funker i XP da... Lenke til kommentar
Joachricar Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Prøvde du ikke å laste ned driverne? Jeg kunne ikke installere fra cd med vista. Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2007 Der ja. Endelig fikk den det til. Tror kanskje det oppstår bøggs noen ganger også fordi det er Vista da... Helt rare bøggs som kommer noen ganger og andre ganger ikke er der... Jaja... Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå