Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Usikker på om jeg skal ta med hylle.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå skal jeg ha med meg et brett cola og litt mat da. Har aldri vært der før, men veit at du har 80x60 cm. Hvor mye er dette i realiteten? Hvis jeg har mus, tastaur, kabinett og flatskjerm på bordet, har jeg noe som helst plass igjen da?

Endret av Olumvolum
Lenke til kommentar
Hvis jeg da har kabinettet ved beina. Er du ubehagelig da, med tanke på hvor bena mine skal være

8151055[/snapback]

Det går helt utmerket... Plasser kabbis til høyre/venstre, og ha beine ved siden av.

Ingen vits i å tenke/planlegge dette - ordner seg når du kommer frem.

Lenke til kommentar
Er det hull i platene da? Som du kan strekke kablene igjenom?

8161311[/snapback]

Det pleier å være hull i platene til kabler osv. Men er litt usikker om det har vært lov til å plassere pcen under bordet eller ikke. Husker ikke.

Men uansett, hvis det skulle være lov, så må du huske på at du trenger den lille plassen under bordet fra før av. Så hvis du skal ha en pc under der, så vil det fort bli trangt om plassen.

Lenke til kommentar

Hylle er jo ufattelig praktisk da.

Uten hylle:

Man har jo selvførgelig med seg ting som klær og andre ikke-relatert til data ting.

Hvor skal du ha dette? Det blir jo ihvertfall en bag med klær, samt badeting, mat osv

Det blir isåfall; på bordet: musematte, mus, skjerm, tastatur. Gulvet: Kabinettet +

resten (om det er hull i platene slik at man kan trekke kablene under bordet)

med hylle:

Her kan du f.eks gjøre at musa + musematta + tastaturet er på selve bord plata, så kan

skjermen være på et lite level som er høyere, så kan det være en hylle over skjermen,

hvor enten kabinettet og/eller resten av det du ha, være.

lagde en veldig kjapp hylle:

post-79831-1174547143_thumb.jpg

post-79831-1174547154_thumb.jpg

Se så enkelt det er :) Jeg hadde ihvertfall ikke orket TG uten hylle.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Lurer på eksakt samme spørsmål som trådstarter, hylle er veldig greit, men slit å dra med seg når man skal ta tog til oslo, for ikke å glemme bytte tog.

8162562[/snapback]

skal du virkelig ta tog helt opp dit?

Hvor bor du forresten?

Hvordan skal du klare og bære alt sammen? :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...