Almadora Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Hmm. Gaffel mot tallerken skrape*piiiiiipiipiiiiip* er ikke særlig digg. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 1. Toikio hotel.....2. Når mamma roter i frysen. 3. sann pipelyd på 20000-25000 Hz 4. Sprente høytalere. 5. Nylon i dreiebenk. 6. Når man Blåser trykkluft gjennim eit rør på rete måten. *Ikkje prioritert rekkefølge* Må være første gang jeg har hørt om noen som roter i frysen.. Jaja.. Folk finner på mange steder å kose seg.. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 1. Toikio hotel.....2. Når mamma roter i frysen. 3. sann pipelyd på 20000-25000 Hz 4. Sprente høytalere. 5. Nylon i dreiebenk. 6. Når man Blåser trykkluft gjennim eit rør på rete måten. *Ikkje prioritert rekkefølge* Må være første gang jeg har hørt om noen som roter i frysen.. Jaja.. Folk finner på mange steder å kose seg.. Den slo vel ikke helt an? For min del. Når en litt sliten TV står på. Høyfrekvent jævelskap! Selv hører jeg ikke så høyt opp, men gud så irriterende TV'en er. Negler mot sånn stoff som er i bilen, ikke noe høy lyd, men tanken på det får meg til å grøsse! Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Hmm. Gaffel mot tallerken skrape*piiiiiipiipiiiiip* er ikke særlig digg. og isopor som gnikkes mot hverandre. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 pusse-tenner-lyd Får frysninger bare av å tenke på det. Må alltid pusse tenner med fullt trykk i springen, ellers går der ikke Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Bill Kaulitz End. Faktisk, en annen... Errorlyden i Windows 98. Endret 24. november 2007 av Stonemeister Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Når du bøyer deg ned også hører du denne lyden "skritsj" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Lyden som kommer inne i hodet mitt når jeg spiser popcorn. Skikkelig isopor-mot-vindu-aktig. Og det er kjipt, for jeg liker popcorn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå