Gå til innhold

[løst]Anlegg til ca. 5000,-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er nå den serien forsterkeren hifiklubben anbefaler til den høyttaler serien da

ut av di subbene ville jeg valgt swa8 , den passer best til di høyttalerne du har nå , eventuelt kan du se på hva jeg liknet til deg tidligere

Lenke til kommentar

Tror nesten jeg vil anbefale 2 av de du anbefalte, brokobla på på CLS-215. 2 15" krever enormt med kraft. 2 av de midterste, brokobla skulle være ypperlig. Cerwin Vega liker kraftig kost, hehe.

Endret av Lefse
Lenke til kommentar
Tror nesten jeg vil anbefale 2 av de du anbefalte, brokobla på på CLS-215. 2 15" krever enormt med kraft. 2 av de midterste, brokobla skulle være ypperlig. Cerwin Vega liker kraftig kost, hehe.

8183351[/snapback]

jja det kan godt være , men nå ville jeg ikke gå inn med min vanlige totalt overkill mentalitet som jeg har , for de fleste vil da ikke høre på meg i det helt tatt :p

jeg brukte en doxa 70 på et par dali concept 2 før , fungerte utmerket og det skviset alt potensiale som høyttalerne hadde :yes:

Lenke til kommentar

Det jeg mente, var at for å drive CLS 215, med to 15", så hadde det vært optimalt å kjøpt inn to av de midterste og brokobla de og brukt en på hver høyttaler. Når du brokobler så gjør du de om til monoblokker, på en måte.

Lenke til kommentar
Ok, er det noen spesielle grunne til at du anbefaler de?

Er det ikke bedre med en 12" istedet for en 8"?

8199703[/snapback]

vell jeg har dali concep 12 selv , og er ikke så altfor imponert over den og vi derfor ikke anbefalen den til andre , hadde den kostet en lapp eller 2 mindre så , men det gjør den jo ikke

og hvil du ha en liten sub er det jo den lille saken som heter jordskjelv på engelsk , men kommer ikke på produsent eller hvordan stave på engelsk . :p den er skummelt liten og med masse lyd i

:whistle:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...