Gå til innhold

[løst]Anlegg til ca. 5000,-

Anbefalte innlegg

mhh joda, kanskje, men ikke hvis du stiller bassen på halvt, og skrur litt opp ; ) vvis du har suben på høyeste setting, er jeg enig.. litt seig :p men, funker fett til dunk dunk musikk xD Hip hop,, Rock og for all del! Det jeg hører på mest.. Supertommy bor rett vedsiden av meg,, han hører musikken min når jeg skrur opp.. og vi bor i hver sin enebolig : ) kan ikke klage..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At elementet "bånner" vil si at det går så mye ut og inn at spolen treffer bunnen av magneten, slik at det kommer et "knepp".

Er setesdøl forresten :p

Vi burde kanskje ta det på PM heller ja.

Endret av Lefse
Lenke til kommentar

Da kan du lite om anlegg.. Det er ikke presis 505, men rundt 450.. Den bruker rundt 250watt av strøm nettet, men har et eller annet som tar vare på strømmen.. husker ikke helt hva det heter, men har noe med at den tar inn 2Ap. over tid.. Eller noe lignende : ) Fuse rating eller noe xD

Lenke til kommentar
Da kan du lite om anlegg.. Det er ikke presis 505, men rundt 450.. Den bruker rundt 250watt av strøm nettet, men har et eller annet som tar vare på strømmen.. husker ikke helt hva det heter, men har noe med at den tar inn 2Ap. over tid.. Eller noe lignende : ) Fuse rating eller noe xD

8156798[/snapback]

Desverre, men sånn er realiteten. En vanlig forsterker kan ikke gi mer enn ca. 60-65% av det den trkker fra lysnettet, men nok off topic nå, skal vi diskutere dette mer, må vi nok ta det over PM, ellers blir kanskje tråden stengt. Fuse rating betyr bare hvor mange amper sikringen er på.

On topic:

Jeg anbefaler hvertfall Cambridge på det varmeste, strømsterke og fine de. :thumbup:

Endret av Lefse
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...