Tee-Zee Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) Dette fantastiske spillet er tilbake, og nå med enda flere utfordringer. www.adventur.no Her kan man utveksle tips og triks for å overleve i denne fantasifulle og blodige middelalderverdenen. Legg spoilere i spoilertags! Endret 24. august 2008 av Tee-Zee Lenke til kommentar
Torkild Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) Jeg leter selv, men like utfyllende og morsomt har jeg ikke sett. Jeg lurer på hvor det ble av Magnar og Glenn. De som lovet at det hele skulle komme opp igjen. Ikke nok med at jeg var på mailinglisten deres, men jeg sjekket siden jevnlig i flere måneder også. Vær så snill å gi meg tilbake det spillet! Jeg vil spesielt tilbake til Lillegren(d) og slakte absolutt alle der. Til og med mannen som holdt rede på hvor mange jeg hadde drept. EDIT: http://web.archive.org/web/20021210045357/...nu.no/adventur/ Endret 31. mars 2007 av Torkild Lenke til kommentar
Petrus32 Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Jeg ble tipset om denne siden av en kamerat: http://www.adventur.no ... er det håp? Jeg fikk aldri reddet fangene i orkefengselet. Skulle gjerne fått gitt det en ny sjanse! Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 Jeg ble tipset om denne siden av en kamerat: http://www.adventur.no ... er det håp? Jeg fikk aldri reddet fangene i orkefengselet. Skulle gjerne fått gitt det en ny sjanse! Jeg venter i spenning! Hvis det stemmer så er det helt klart tiårets spillansering i mine øyne! Lenke til kommentar
Bata Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Haha! Elsket det spillet. Det var gøy! Lenke til kommentar
Hallr Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Magnar og Glenns fantastiske interaktive eventyr var en helt fantastisk sak, og om det virkelig dukker opp til sommeren blir jeg over meg av lykke. I mens kan man kose seg med The Kingdom of Loathing, som nok er det nærmeste man kommer. Spillet finnes her: http://www.kingdomofloathing.com/ Nyt. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Magnar og Glenns fantastiske interaktive eventyr var en helt fantastisk sak, og om det virkelig dukker opp til sommeren blir jeg over meg av lykke. I mens kan man kose seg med The Kingdom of Loathing, som nok er det nærmeste man kommer. Spillet finnes her: http://www.kingdomofloathing.com/ Nyt. Registrerte meg akkurat, og det er jo perfekt! Det jo akkurat noe slikt jeg lette etter. Til alle andre som savner AD - Sjekk ut dette! Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Fantastisk. Adventur Delux i 2008 er dagens hyggeligste førjulsgave Gleder meg stort til dette. Er utrolig imponert over kreativiteten og fantasien til skaperne av dette spillet. Spilte det i 2003, og har håpet at det skulle komme tilbake utrolig lenge... Lenke til kommentar
Shaggy Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Dette er jo helt fantastisk! Jeg har savnet dette spillet noe sykt i flere år, og det er rett og slett ultimat om det kommer tilbake igjen. Jeg hadde helt mistet håpet... Selv om det er skammelig lenge til sommeren Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) 0 Endret 22. november 2017 av Jim Rager Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Tviler jeg litt på, men det finnes jo mye rart der ute.. Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Må bare vekke denne tråden fra de døde, i og med at spillet endelig blir tilgjengelig igjen på fredag ettermiddag. Flere enn jeg som gleder seg? Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 19. august 2008 Forfatter Del Skrevet 19. august 2008 (endret) Noen her som har kommet seg til vampyslottet, og funnet koden til dragestatuene? Et hint hadde vært supert! Endret 24. august 2008 av Tee-Zee Lenke til kommentar
v3g4rd Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Fant nettopp ut koden til dragestatuene Du får mye mer glede av å finne ut koden selv, selv om du mest sannsynlig kommer til å bruke en times tid på å finne det ut, hehe. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 28. august 2008 Forfatter Del Skrevet 28. august 2008 Fant nettopp ut koden til dragestatuene Du får mye mer glede av å finne ut koden selv, selv om du mest sannsynlig kommer til å bruke en times tid på å finne det ut, hehe. Fant det ut selv dagen etter jeg postet. Laget et oppsett med alle mulige kobinasjoner. Var litt uheldig, dog. Brukte 242 av 256 mulige kombinasjoner. Akkurat nå sliter jeg litt med å finne noe nytt å gjøre. Lenke til kommentar
Wartom Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Yay! Spilte dette for lenge siden! Ventet lenge men ga til slutt opp å vente på at det skulle komme tilbake Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Jeg spilte dette spillet for, og hadde misted troen pa at det noen gang kom tilbake. Det er veldig morsomt a spille det igjen. Det fungerere forresten kjempe bra a spille det pa en iPhone. Lenke til kommentar
Scabby Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Kan noen please sende meg en melding med koden til dragestatuene i vampyrslottet? Jeg har ikke tid til å sitte meg ned med et skjema i 2 timer for å finne det ut. Jeg sitter helt fast her og vil veldig gjerne fortsette å spille. Takk på forhånd. Scabby! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå