nndreas Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Hei. Jeg og noen medelever skal lage en film om norrøn mytologi. Filmen skal være et krl proskjekt på skolen. Har dere noen ideer til steder hvor det er bra å filme ? Tenkte vi kunne lage en slags fantasy-film utav det. Vi har frie tøyler så lenge det holdes innenfor Norrøn mytologi Noen ideer ? Takker for svar ? Edit: Av utstyr har vi et Panasonic nv gs-120 og en røde videomic. Redigerer i Pinnacle og Premiere. Lenke til kommentar
Teodorull Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Når du ber om tips til hvor du kan filme, er det en ide å fortelle hvor du befinner deg. Det er et hett tips. Lenke til kommentar
nndreas Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2007 Tenkte ikke på hvor i Norge liksom jeg skulle filme Jeg lurte på hvor jeg kan filme. Eks. Skog, By osv. Holder til i Sandnes/Stavanger området Lenke til kommentar
Teodorull Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Skog og åpne sletter er å anbefale. De hadde ikke så mange storbyer på den tiden. En og annen strand kunne også vært lurt, da de likte å dra på tur til "framande stader". Lenke til kommentar
Jostop Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Legg det til moderne omgivelser. Det skal jo omhandle norrøn mytologi og det å legge det til nåtid og by tror jeg kan bli spennende. Plasser Loke i tidsklemma Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 (endret) Jeg har lagd en film om akkurat det emnet. Kan lastet ned HER. edit: Innlegg nr. 3000 juhuu! Endret 14. april 2007 av Mr.SS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå