Ozelot Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Jeg opplever både trutt og ofte at jeg ønske å se på mine innlegg som jeg har i en viss kategori. Dessverre så går det ikke an å detaljsortere "Mine Innlegg" (hovedkort, minne, cpu , skjerm etc.). Er det mulig å få til en slik funksjon ? (eller måter som gjør omtrent samme funksjon). Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Grovsortering etter kvar kovudkategori (Digital foto og video, Hardware, Tilbakemeldinger osb.) kan du, som du sikkert veit, gjere øvst på Mine innlegg-sida. Kanskje det vert mogeleg å sortere meir nøyaktig når Mitt forum vert satt i gang. Det har iallfall vore snakk om å kople den mot Vis nye/Siste 24 timer. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 I neste forumversjon vil du kunne se dine innlegg ned på spesifikke forum. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (Automatisk svar) Tråden er lukket da forumet har blitt oppgradert siden siden ble opprettet. Skulle problemene fremdeles eksistere anbefaler vi at det opprettes en ny tråd om problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg