Gå til innhold

Hvor mange filmer ser du hver uke?

PgUp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ser stort sett opp imot ti filmer iløpet av en uke, hovedsakelig fordelt over tre helgedager da jeg nå jobber firedagersuke med drøye arbeidsøkter og lite tid om kveldene til å se film etter jobb. Prøver også å få sett en kinofilm hver søndag.

Jeg kjøper fort vekk en tjue filmer i gjennomsnitt pr. måned, har prøvd å roe meg ned på denne siden av nyttår, da jeg for tiden sparer til skattesmell.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
På det meste ca. 18-25 filmer i uka. Og på det minste ca. 4-5. Går i perioder hvor mye jeg gidder. Nå som The Burning Crusade er ute f.eks er det ikke tid til mye film.

8158053[/snapback]

Morten er mitt idol når det gjelder å se filmer.

Personlig ser jeg ikke mye film for tiden. Har egentlig aldri sett voldsomt mye, blir så rastløs. Jeg ligger vel på 1 film i uken. Bør vel ligge på et snitt på 4-8 filmer og kommer til å gå mer inn for å se film, spesielt når jeg begynner på skolen (filmstudie).

Det fiffige er at jeg kjøper flere filmer enn jeg ser.

Lenke til kommentar

Det kommer og går i store bølgedaler...

Jeg kan se alt fra 1-25 filmer i uka. Men hvis jeg treffer 25 så kan det godt gå 3 uker til neste gang jeg ser en film, men normalt så prøver jeg i hvert fall prøve og få sett en om dagen (minst). Hvis det er en tv-serie så prøver jeg å se en disk og dagen, så går det fem-seks dager på en sesong (rekorden er 73 episoder av CSI, CSI: M og CSI:NY på 9 dager, skal sies at 34 av de episodene gikk unna på to dager :whistle: )

Nå om dagen så prøver jeg å krympe litt av tv-serie haugen min (jeg ligger langt bak) og er midt i første sesongen av Las Vegas og andre sesongen av Numb3rs (første så jeg si slutten av sist uke). Ser en disk Las Vegas og en disk av Numb3rs så blir man ikke så lei de sammen trynene hele tiden :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Eg ser 1-3 filmer kver dag, men det kjem an på vilken dag det er siden eg følger med i ein god del serier på nrk og tv2.

Eg kjøper ikkje dvd kver uke, men eg kjøper når eg får lyst på å kjøpe nye dvd'er og da kjøper eg 1-5 dvd'er i slengen.

Endret av Sayid
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...