radier999 Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) Som topic sier så er jeg på jakt etter et mindre kabinett en det jeg sitter med pr dags dato. Er så og si møkka lei av politibilen som står under pc'pulten min nå! Har lyst på et mindre og lettere stilrent kabinett, men det må ha plass til et atx hk, 2 hdd, 1 cdrom og resten av delene du trenger til en pc. Har en grei psu så et kabinett uten psu hadde ikke vært feil, men gjør ikke noe om det følger med en heller, alltid greit og ha en liggende. Probleme er bare at jeg har et vifte løst skjermkort så jeg trenger en pc me passe god luft gjennomstrømning! har sett litt på dette LianLi kabinette LianLi Noe lignende det kabinette hadde gjort seg. Noen som har anbefalinger med dette kabinette eller som har et annet kabinett som de vill si at egner seg bedre til mitt bruk? Reidar EDIT: Ingen som har noen peiling? eller forslag på kabinett?? EDIT2: Så på en annen tråd og fant et annet kabinett som var fancy og Billig har folk syns punkter på dette? er det et greit kabinett? Kabinett Endret 13. mars 2007 av radier999 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå