ocr Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) Navn/Merke: K610i/Sony Ericsson Binding: Låst til telenor i tolv måneder. Er det noen i Osloområdet som kan låse opp denne for meg? Fikk den på jobben, og vil heller bruke den som privatmobil, og den andre mobilen min som jobbmobil. Vil også gjerne debrande den, da jeg ikke liker Telenor sitt oppsett. Helst noen i Osloområdet som kan gjøre det på dagen, kan ikke gå mobilløs i lengre enn maks et par timer! Endret 13. mars 2007 av ocr Lenke til kommentar
angellwax Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Navn/Merke: K610i/Sony EricssonBinding: Låst til telenor i tolv måneder. Er det noen i Osloområdet som kan låse opp denne for meg? Fikk den på jobben, og vil heller bruke den som privatmobil, og den andre mobilen min som jobbmobil. Vil også gjerne debrande den, da jeg ikke liker Telenor sitt oppsett. Helst noen i Osloområdet som kan gjøre det på dagen, kan ikke gå mobilløs i lengre enn maks et par timer! 8146314[/snapback] Hør med unlockshop.no hvor raskt de kan gjøre det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå