Pebble Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) Har kommet noen luringer, som har funnet ut hvordan man skal bytte ut sangene i guitar Hero på PS2.. Til nå har jeg fått byttet ut noen.. og det fungerer kjempe bra! Jeg har kun brukt de sangene som andre har laget, siden det ser veldig vanskelig ut å lage egne.. Men, dette er absolutt noe som alle Guitar Hero fans burde sjekke ut.. Ulempen er at man må ha en måte å spille brente spill.. Siden man må brenne ut spillet etterpå igjen.. Denne siden har iallefall blitt favoritt siden min det siste døgnet.. Link Guide Sanger Endret 13. mars 2007 av Sigurd_m Lenke til kommentar
Moppeken Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) Takk:D Detta må jeg sette meg inn i;) Edit: hvor står guiden Endret 13. mars 2007 av Moppeken Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2007 La de til i første post nå.. det er forresten stort sett bare expert sanger.. Så, man må ha spilt endel for å ha god nytte av det.. Lenke til kommentar
Moppeken Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Expert sangene er ikke så stress;) Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2007 Kan være veldig stress om de ikke er helt riktig i rytmen.. Hadde ikke vært så nøyaktig på noen nå.. Ble vrient.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå