Rex_Rodney Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Hei noen som har denne disken, når den står på og er i bruk er det en slags uling/piping når den er på, kommmer og går ca annenhvert sekund, men er der kun når den jobber med noe, noen som har den samme lyden? eller er dette en feil.. er rimelig slitsomt og høre på den pipelyden hele tiden... Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Hei noen som har denne disken, når den står på og er i bruk er det en slags uling/piping når den er på, kommmer og går ca annenhvert sekund, men er der kun når den jobber med noe, noen som har den samme lyden? eller er dette en feil.. er rimelig slitsomt og høre på den pipelyden hele tiden... 8146120[/snapback] Har faktisk den disken og en på 500 som er lik... Ingen av de diskene jeg har bråker kjenner noen som har samme disker og de heller er ikke plaget med den lyden.. Da kan du jo levere den tilbake å få ny da Lenke til kommentar
Rex_Rodney Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2007 Hei noen som har denne disken, når den står på og er i bruk er det en slags uling/piping når den er på, kommmer og går ca annenhvert sekund, men er der kun når den jobber med noe, noen som har den samme lyden? eller er dette en feil.. er rimelig slitsomt og høre på den pipelyden hele tiden... 8146120[/snapback] Har faktisk den disken og en på 500 som er lik... Ingen av de diskene jeg har bråker kjenner noen som har samme disker og de heller er ikke plaget med den lyden.. Da kan du jo levere den tilbake å få ny da 8152491[/snapback] Ja tenkte jeg skulle ringe ned i morgen, var hos en kamerat som har samme disken og kjøpt på samme sted og den var helt stille i forhold til min.. er kjøpt hos komplett så må vel sendes Lenke til kommentar
Rex_Rodney Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2007 Da var ny på vei fra komplett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå