river Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Noen som har hørt om det spillet? Jeg mener å ha hørt at de driver å lager 2`ern.. Lurte på om noen kan bekrefte det? Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Jepp... Og 1`ern var iallefall sjuk :smile: Blod og flammekastere og brennende folk som skrek og hylte... Lenke til kommentar
mbst Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Jo da, det kommer. Finner bilder og filmer på http://www.3dgamers.com Enern var jo artig. Vel, kanskje ikke riktig ord å bruke men.. Men en ting jeg absolutt ikke liker ved to'ern er at det går an å bruke en katt som lyddemper, altså å dytte dens bakende inn på pistolen / geværet og skyte gjennom den på folk. Synes det er litt for jævelig, rett og slett. For spørsnålet er hvor lang tid det tar før noen tester dette på ordentlig. Noe som sikkert vil skje, om ikke i Norge, så garentert i USA. (Det er mer enn nok dyremishandlere her, særlig katter får gjennomgå..) Har de ingen hemninger disse folka som lager spillet (Running with scissors)? Må jo skjønne at ting går feil. Å sette høy aldersgrense hjelper ingenting, folk får tak på det uansett. :-/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 jaja, klager ikke valgerd svartstad haugland på dette så blir jeg temmelig sjokkert Lenke til kommentar
simes Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 1'ern var ikke så ille da :smile: Lenke til kommentar
river Skrevet 11. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2002 Hehe.. blir tøfft det der. Er meningen me spillet å bare gå rundt å skyte uskyldige folk? Tror du kan pisse på folka etter at du har plaffet de ned.. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 LMAO!! Bruke katt som lyddemper, seriøst?! LOL LOL sjekk dette bildet! Sjekk hva som sitter montert på geværet Folk kan da forsvare seg.. Eh.. hvor er hodet? Morsomme eksplosjoner Ok denne er på grensen.. Skyte badguy? Don´t loose your head kid.. "Blodig kvinne på gulv" Petters lekekamerater Barbeque party, bring food Tsk tsk.. når skal folk lære å rydde opp etter seg? Det virker jo "sykt bra" da Det vil nok tilfredsstille alle psycho spirene der ute, som vil slakte ned alt og alle i sin umiddelbare nærhet. Tror ikke jeg kommer til å kjøpe det. Men det ser morsomt ut på en litt småpervers måte. [ Denne Melding var redigert av: Hidden på 2002-12-11 18:14 ] Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Konge, det må jeg skaffe meg Lurer på om de har det i spill avdelingen på Edwis? Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 LOL Quote: The cat acts as a silencer - when it's nine lives are over, it explodes. Running with scissors Elephants Parade on fire Burn baby, puke and burn Elephant hunt in the streets Blow it up Losing head again Arizona desert Storyen er her btw. Lenke til kommentar
river Skrevet 12. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2002 Hehe.. Jeg tror jeg skal sende det spillet til Laila Dåvøy når det kommer.. Da blir det sikkert bra liv.. Ville forby GTA3, men hva med dette da? hehe.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå