boundishh Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 hvordan lage enkle animasjoner?....jeg har photoshop cs hvis det er til hjelp Lenke til kommentar
Neautiful Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) Du kan jo alltids bruke det innebygde animasjonsverktøyet i ImageReady. Under verktøyene klikker du på "Edit in ImageReady" eller noe. Klikk på "Windows" i ImageReady og let etter "animation" eller noe i den dur for å vise verktøyet. Tror jeg. Har aldri hatt Photoshop på min egen PC, men har om det på skolen for tiden. Endret 13. mars 2007 av Neautiful Lenke til kommentar
just-_-me Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) funka fint! prøvde det ut selv, lagde en enkel prøve: http://home.no.net/stian206/flash/ (skal liksom forestille et hus...) Men er noe tungvint... Endret 13. mars 2007 av just-_-me Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Last ned en 30dagers trial/test-versjon av Flash (ikke flashplayer) fra Adobe.com. Der har du noe som heter motion tween, shape tween osv. Om du da tar en running og flytter den til siden og forstørrer den, vil Flash selv tegne alle "frames" eller bilder mellom de to bildene, så du slipper å sitte og beregne bilde for bilde Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Skal du ha det helt, helt enkelt klarte hvertfall jeg og sette meg inn i EasyToon i løpet av 10 minutter eller noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå