fengjis Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Det finnes faktisk folk der ute som er glad i piczo... De lager kanskje sider selv, noe som irriterer de fleste så har dere sikkert sett bare stygge piczo sider, med bilder av babes og glitterilisert stas, og navigasjoner som sier "styggedom"... Men der ute, blandt skoger og trær så finnes det lyspunkt... Mange lyspunkt... Så let! Dette er en av dem... www.figgyo.piczo.com Fantastisk kul side, som har en lekker navigasjon og klare bakgrunns bilder... dette er bare en, jeg kan vedde på at det finnes utrolig mange som er bedre, og penere... Jeg må innrømme at jeg har prøvd jeg ôg, men siden min er ikke ferdig... Jeg har lært utrolig mye gjennom piczo (html, css osv.) og derfor vil jeg si at dette er ett bra program Selv om mange mener piczo er Lenke til kommentar
thadon Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Jeg er evig glad for at du ikke har stappa ned sida de full av scripts og alt annet dritt. Lenke til kommentar
Erik91 Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 (endret) fant en jeg å trur den tilhører meg! http://www.erikpus.piczo.com syns jeg har for mye dill på min Endret 16. mars 2007 av Erik91 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Den var finere enn en gjennomsnittlig Piczo side, men jeg kan ikke være enig med deg i at den var fantastisk. Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 den jævla musikken ville ikke skru seg av på macen min. Lenke til kommentar
Erik91 Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 (endret) er vel ikke så mange som har noe imot piczo, men *bling bling* designe folk bruker! selv har jeg ikke noe imot piczo, det er jo brukbart om du ikke kan html og css. Endret 15. mars 2007 av Erik91 Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 selv har jeg ikke noe imot piczo, det er jo brukbart om du ikke kan html og css eller php 8162378[/snapback] Tror du virkelig det hjelper mye å kunne PHP hvis du ikke kan HTML og CSS? Lenke til kommentar
Erik91 Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 nei du har rett der dreit meg ut litt der :!: Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Når dere legger ut linker i forumet, må de ha http:// foran for at de skal bli klikkbar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå